9 Ağu 2010

Tatilimiz mi?

25 yorum:

svl dedi ki...

Hoş geldin pınarr...Renkli gecen tatiliniz çok güzel karelerle süslenmiş,durunun keyfinede diyecek yok bes belli :D
mucks

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

harika fotoğraflar gerçekten, huzur yayıyor insana.. Güzel geçmiş belli ki, ne mutlu :)) darısı başımıza diyelim o zaman.. Hoşgeldin...

fatoş dedi ki...

yanlış görmedim değil mi? aynı zamanda orada olabilseydik keşkeeee
o bıdığın gülümsemesi herşeye değer :)

ceydabural dedi ki...

hoşgeldin çok beğendım karelerine slyat'a :)

Buket dedi ki...

Hoş geldiniz...Tatilciler yavaş yavaş dönüyorlar ne güzel.Dinlenmiş, bolca eğlenmiş olarak.Mutluluğunuz daim olsun...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

En güzeli de yeni bir enerjiyle hayata devam etme gücü, coşkusu verir tatil insana... Hoşgeldin:)

Anne İş'te dedi ki...

Hoşgeldin:)))) tekrarlar dilerim...

Makeupbyfun dedi ki...

İşte tatilde yenilenmiş, koca bir yıla yeniden merhaba diyen güzel bir insan...

Unknown dedi ki...

Pınarrr, süper yaaa, ne güzel zamanlar geçirmiş kuzu, o kaydıraktan kayarkenki ifadesini yerim onun beennn:))) ne tatlı yaaaa:) fotolar da her zamanki gibi konuşuyor:)) içim açıldı resmen:) bayram sonrası için de biz planladık bakalım kısmetse:) öpüyorum kocamannn:*

sine'mden dedi ki...

bu tatilden anladığım en çok Duru eğlenmiş,sen de dinlenmişsin sanırım canım:) enerjini bekliyorum!!!

Unknown dedi ki...

-Sevalciğim,sorma Duru,tatilde durmadı..Full time program..Şaşırdım enerjisine.. :)))

-Bed@rdem,ayy evet darısı başına..Bize çok iyi geldi,çok şükür...

-Lupinin güzel annesi,yaaaa keşke..VAllahi pek mutluydu Duru.O mutlu olunca biz de mutlu...

-Ceydacığım,hoşbulduk..Beğendiğine sevindim..

-Buket,sen de hoşgeldin bloğuma...Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için...

Unknown dedi ki...

-Ayşeciğim,hoşbulduk..Sıfırlanan enerjim tatille birlikte yerine geldi,çok şükür..Gerçekten ihtiyacım varmış.. :))

-Anne İşte-Dijleciğim hoşbulduk..inşallahhh,...

Füsunnnnn,gerçekten öyle...Tatil işte,kötü olur mu,? :)))Yenilendik,şarj olduk,geldik...

Deryacığım,hadi bakalım sıra size...Çok teşekkü rederim güzel yorumun için...

-Sinemciğim,sorma Duru mestti..Ben,düşün kitap bile okuyabildim..ŞAşırdım kendime..:))

YeMeK vAkTi dedi ki...

hoşgeldinizz tatiliniz harika geçmiş gerçekten

Chilek dedi ki...

Hoşgeldin Pınarcım, slaytlara bayıldım:)

Deniz dedi ki...

hoş geldin :)
Zıplama fotoğrafları nefis
Pekiii o 1907 karpuzu ne iş?

Ben sevdim, ama galatasaraylılar arıza çıkartmıyor mu:)))))

Unknown dedi ki...

Aylin,çok şükür güzel geçti..Çok teşekkürler...

Chilekciğim,hoşbulduk...Beğendiğine sevindim...

Denizciğim,vallahi bizim aile Beşiktaşlı bizde arıza çıkaran olmadı...Gs lıları bilemedim şimdi.. :)))

annesiningülü dedi ki...

harika bir geri dönüş :)

ŞuŞu dedi ki...

Pınarcığım hoşgeldinnn:)
Benim pilim de bitti bitecek,hafta sonuna kadar dayanmalı sonra kışı bitirecek kadar şarj olup gelmeli.

Öpüyorum Durucuğumu...

Unknown dedi ki...

Baharcığım,teşekkür ederim...
Şuşucuğum,aynen..Bu şarj anca,kışa dayanır...HAdi bakalım sen de bir şarj ol gel.. :)))

nehirineylemleri dedi ki...

Yaaa ben sabahtan beri resimlere bakamıyorum, açılmıyor:(

Unknown dedi ki...

Eylem bak üzüldüm şimdi.
Linki versem
http://photopeach.com/album/15m1gqp?ref=fb

nehirineylemleri dedi ki...

Şu anda izledim. Çok güzel, çok beğendim, duygulandım:)
Harikasın!

Unknown dedi ki...

Eylemciğim,çok teşekkür ederim..:))))

HaNdE... dedi ki...

PINAAARRR, BAYILDIM YAHUUUUUUUUUUUUUUUUU......

Unknown dedi ki...

Handeciğimmmmm,çok teşekkür ederim..

Related Posts with Thumbnails