26 Ağu 2010

Elemterefişkemgözlereşiş


"Nazara inanmam aslında." diyebilsem keşke.
Öyyyyle bir inanırım ki...
Özellikle bir arkadaşım var ki..
Üniversitede de yüksek lisansda da hep beraberdik aslında.
Ama ne zaman olmasını istediğim birşeyi ona anlatsam,muhakkak olmamıştır.
Öyle bir yer etmiş ki bende,onun nazarının değeceği.
Belkide ben çekiyorum enerjiyi ,kimbilir.
Bu evimize taşındığımızda ev ziyaretine gelmişti,yaklaşık 3.5 sene evvel .
Eve geldi.
Biraz oturdu.
İlk dediği şu oldu:
"Pınar,bu televizyon ünitesinin raf araları niye eşit değil?"
Mimar ya.
O güne kadar farketmemiştim oysa.
Biraz zaman geçti,
"Bu televizyon ünitesindeki derz sayısı niye 13?" dedi.
Şaşırdım,hiç aklıma gelmemişti,oturup saymak.
Gitti.
İçimde nasıl bir sıkıntı.
Ertesi gün,Duru'nun bakıcısı aradı.
"Abla,portmantonun aynası kırıldı.' diye.
Ayna 280 cm.Duru kapıyı bir itmiş,ayna kırılıvermiş,
Allah korusun onun üzerine düşse.
Büyük D'm bile onun nazarına inandı düşünün.
Neyse,bu hatunla 3.5 senedir hiç yüzyüze görüşmüyoruz.Ararsa konuşuyoruz.
Ve bu akşam, mecburen onunla bir arkadaş toplantısında karşılaşağız.
Büyük D'm dün bana tembih ediyor:
"Sakın Duru'dan bahsetme,benden,bizden de."
Aramızda kalsın ama,blogdan da bahsetmiyeceğim.
Ne siz beni tanıyorsunuz ne de ben sizi.
Böyle bir blog yok ,tamam mı?

Bu arada bildiğiniz nazar duası var mı,psikopata bağladım da?
Sevgili blog arkadaşlarım,
Hakkınızı helal edin.
Yarın görüşemeyiz belki.

Tövbe,tövbe...

45 yorum:

Gami dedi ki...

Tövbe tövbe gerçekten. Allah nazarlardan korusun.
Ben nazar duası bilmem ama negatif enerjiye inanırım.
Ortama gitmeden önce kendini pembele. Yani; gözlerini kapat ve kendine pembe kıyafetler giydir. Sonra bunu hayatındaki tüm D lere yap. Onları pembelere boya. Bu size iyi gelecekktir. Pembe renk evrendeki sevgi enerjisinin rengi. Sevginin olduğu yerde korkuda olmaz, nazarda...
Yarın görüşmek üzere : ) Sevgiler.

zizim bizim dedi ki...

pınar kaç! :)

göz alıcı bir takı taksan, ona bakmaktan sana bakamasa olur mu acaba?
bunu da yeni öğredim, eve ya da üstüne nazar boncuğu takarken çok sağlam takmamak lazımmış ki kolayca düşüp kırılsın.
banyo aynamız ki büyük bir şey misafir gittikten sonra boydan boya çatladı ve bu 3 kez oldu :)) ben inanıyorum yani

Adsız dedi ki...

tamam sıkıntılı bir post ama ben biraz azıcık gülsem olur mu??
bir yandan da komik geldi..
ama var ben sadece bir kişide iki defa yaşadım ..
ve inanaıyorum ki kötü elektrikli insanlar var..
hadi sağ salim atlatırsın umarım geceyi..

füsfüs dedi ki...

ay pınarcım alemsin, birşey olmaz inşallah korkma:) şöyle görünen yerine bir boncuk falan mı taksan acaba, kolye, küpe gibi. ama hakkaten ev, aile, blog yasak üç konu olsun, bahsetme hiç. ben de korktum o koca aynayı okuyunca

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

gülerek okudum bu satırları :)ama hak veriyorum benımde vardır böyle takıntılarım.bazı kişilere söylemem bana ait şeyleri.analtsamda üstü kapalı gecerım.nazardan korunmak icin 2 şey tavsiye edebilirim.ayetel-kürsi duası tılsım gıbıdır.çok guvenırım ve inaninırim.birde nazarı degen kişinin yüzüne sessizce su dua yı oku ve üfle 3 defa.buda birebirdir nazar için.denenmiştir:)) vema zikrül lil alemin...hepsi bu Allah nazardan korusun seni özellıklede Durunu:)sevgiler...ha bu arada senı tanımıyoruz görmedık blogun yok:)))

Vijdan dedi ki...

Bende inanırım...

Aynen bir arkadaşım var ve cidden her zaman sonunda ya bana yada evimize birşeyler olur ...

Ben annemden öğrendiğim
(Lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil-aliyyil-azîm)

Sürekli içimden bunu okurum tüm sıkıntılara ve kötülüklerden koruduğunu söyler..
Umarım sorunsuz geçer...
Sevgiler

Işıl dedi ki...

allah esırgesın gorusemeyız falan nasıl laflar obam varyle bıde benım akr oyle...

Işıl dedi ki...

allah esırgesın gorusemeyız falan nasıl laflar obam varyle bıde benım akr oyle...

Işıl dedi ki...

allah esırgesın gorusemeyız falan nasıl laflar obam varyle bıde benım akr oyle...

Işıl dedi ki...

allah esırgesın gorusemeyız falan nasıl laflar obam varyle bıde benım akr oyle...

nehirineylemleri dedi ki...

Ay Pınar çok tatlısın:)
Hadi bakalım bu gece olur da biter maşallah, nazar değmez inşallah:))

Zeynep'in Evi dedi ki...

Pınarcım içinde oku öyle git=) ayhh biraz da trajikomik bi durum aslında=) ama kesinlikle doğru yazdıkların nazara ben de çok inanırım, değdi mi değiyor=)

HaNdE... dedi ki...

ay ne güldümm okurken yaaaaaaaaa :)))

Haydins dedi ki...

koca koca nazar boncukları tak. dikkati dağılsın :)

çakıltaş dedi ki...

:))çok tatlısın ya...

aman izin verme alamasın enerjini!!!

nohut oda dedi ki...

kesınlıkle nazar var..okuzu oldurur dıye bır laf var degıl mı:)
bol bol oku ne dıyelım..
ınsanların gıpda damarını tahrık etmemek lazım..
allah korusun ınsallah..

Nihan dedi ki...

nazar olayına kesinlikle çok inanıyorum.birkaç kez o kadar belli yaşadımki inanamadım.arkadaşların yazdığı dualar en iyisi.sevgiler.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Allah nazarlardan korusun, Felak ve Nas duaları nazar için diye biliyorum. Nazara inanırız biz de.

alev ertürk dedi ki...

allah korusun olur mu hiccc :(( vallahi okurken icim sıkıldı umarım kazasız belasız güzel bir akşam geçirirsiniz bu arada ne okuyacağına gelince 7 kez ayetel kürsi okuyosun ve hic bişeyden korkmuyosun cünkü rabbimin onlarca meleği seni ve aileni korumak icin yanıbaşında bulunuyor :)))

fatoş dedi ki...

iyi misiiin :)))

İkizBebek dedi ki...

çok şekersin valaha :)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

benim de seninkine benzer birkaç arkadaşım var... yanlarında hep sıkıntılardan bahsediyorum :)) işe yarıyor, uzun zaman oldu bulaşamadılar bana... ayyy bu lafımdan sonra bişey olmaz İnşallah (hepimiz takıntı yaptık iyi mi) :))) kal sağlıcakla....

sine'mden dedi ki...

Pınarrrrrrrrrr...korkuyorum...ses verrr...durumunuz nedir???
tövbe,tövbe... :)

sine'mden dedi ki...

Pınarrrrrrrrrr...korkuyorum...ses verrr...durumunuz nedir???
tövbe,tövbe... :)

Unknown dedi ki...

-Gamzeciğim,ne tatlısın sen..Ne güzel bir fikir..Hep uygulayayım ben.. :)))Pembe giydirmek,süperrr...

-Ziziciğim,3 defa mı?Amanın.neyse şimdilik ben de bişi yok.Ayy Allah korusun ya.. :))

-Seldacığım,çok şükür atlattık geceyi.Ayy uzak durmakta fayda var da çıkartamıyorum işte hayatımdan.O kadar ortak arkadaşımız var ki..
:)

-Füsfüsüm,akşam hiç bahsetmedim,bizden,sizden..Ağzıma kilit vurdu..İnşallah işe yaramıştır..

-Tülin,yazdım duayı defterime.Hemen ezberlemeliyim..
Çok teşekkür ederim..

-Vijdan,bunu da yazdım.Ço kteşekkürler.Şimdilik bişi yok ,ayy olmasın ne diyorum ben.. :))

-Işılll,burdayım,geldim,yok bişicklerim.. :)))

-Eylmeciğim,geceyi kazasız belasız atlattık çok şükür.. :))

-Zeynepciğim,nazarı değen insanalardan uzak durabilsek keşke.Ama bak 3 sene de olsa bazen görüşmek zorudna kalıyorsun.. :))

Unknown dedi ki...

-HAndeciğim,,ben de pek güldüm...Ayy uzak dursun bizden böyleleri yaaa. :)))

-HAydinsciğim,tam alnımın ortasına takacaktım,3 .göz hesabı.. Ama bulamadım hihihi ..:))

-ÇAkıltaşım,akşam yüzüne bile pek bakmadım valla..Sağ salim döndüm eve. .:))

-Nohut odacım,belki istemeden gıpta ediyor olabilir.Ama bana nazar olarak dönüyor maalesef.. :))

-Nihann,evet bol bol okumak lazım ..Allah hepimizi kem gözlerden korusun..

-Çocukla çocuk,evet evet onları da not ettim.
Pembe kalı defterimde,nazardan korunmak için dualar listesi oluşturdum bile.. :))

-Alevvv,çok şükür geceyi atlattık.Allah korusun,ben her ihtimale karşı bu akşam da okuyacağım.. :))

-Lupinin güzel annesi,iyiyim çokkk şükür..

-İkiz Bebekciğim,ama değiyor nazarı vallhi.. :)))

-Bed@rdem,ne kadar korkar olduk değil mi?Ne kadar inanmıyorum demeye çalışsam da oluyor bişiler.. :))

-Sinemimmmmm,iyiyim iyiyim çok şükür hihihih. :))))

Burcu Çalışkan dedi ki...

hahahaa alemsin sen yaaa :)) asayiş berkemal bakyıorum :)) öpüldün iyi h.sonları canım

ceydabural dedi ki...

inanamadım okuduğumda ama nazar diye bişi var
dikkat et güzelim nazar değmesin
bence de senin d'lerden sakın bahsetme :)

NiLaY dedi ki...

tövbe tövbe :)))
dikkat et valla canım ben de inanırım nazara ki bu arkadaş da inanılmayacak gibi değil :) iyi haftasonlarıııı

Unknown dedi ki...

-Burcummm,evet evet..Sana da iyi haftasonları güzle arkadaşım..

-Ceydacığım,,hiç bahsetmedim..Bişicikler anlatmadım,zor tuttum kendimi..:)))

-Nilaycığım,aman uzak dursun böyleleri..Sana da iyi haftasonları canım..
Sevgiler

annesiningülü dedi ki...

ay nasıl güldüm :)))
ama inanamadığımdan değil bende inandığımdan. vardır benimde böyle insanlarım etrafımda :)
yoruma cevap gelirse biliyorum ki geri dönmüşsün :)
tövbe tövbe cidden

Unknown dedi ki...

Baharım,burdayım,çok şükür..
Şimdilik asayiş berkemal.. :)))

nehircce dedi ki...

Ay ne güldüm yaa :)) Pınar,ama sanırım haklısın benimde böyle negatifliğine inandığım biri var hayatımda..Ne zaman gelse evde bir bardak eksiliyor.Ama gelmemesi mümkün olmayan biri ..Neyse şimdi iyisin anladığım kadarıyla çok üstünde durma ve biran önce unut derim o buluşmayıda :)) sevgiyle

Unknown dedi ki...

Nehircce,unuttum,unuttum çok şükür..Aman uzak duralım böyle,3.5 seneden seneye.. :)))

Defne dedi ki...

Bende de var böyle bir arkadaş!

Hayatında öyle esaslı başağrısı bilmeyen ben, her görüşme sonrasında müthiş bir başağrısı yaşardım ya da bir ksilik muhakkak. Hep negatif ifadeleri vardır, birtek kendi iyidir, doğru hareket eder. Karşısındakinin mutlaka ama kendince bir açığını bulur ve yüzüne vurur. Cümlelerinin altında hep bir mesaj gizlidir. Seni çok iyi anlıyorum bu yüzden.

Negatif enerjiye çok inanırım.

Geçtiğimiz sene kendi yerettığı stresin esiri olduğu bir anda yok yere beni çok kırdı. Sonrasında üstü kapalı özür de diledi ama hiç görüşesim gelmiyor. Lazım değil hayatımda felaket tellalları, negatif enerji depoları, hazımsızlık kraliçeleri...

Neyse atlatmışsın :). Bundan sonra hep iyi haberlerinizi alalım.

Unknown dedi ki...

Sevgil iDefne.Çok sağol.
Zor kalmadıkça,görüşmek istemiyorum.Hayatımdan kesip atmam mümkün değil zira..
Kış kış diyelim böyleleerine,sen de o arakdaşından uzaaaaak durrrr.. :)))
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Sevgil iDefne.Çok sağol.
Zor kalmadıkça,görüşmek istemiyorum.Hayatımdan kesip atmam mümkün değil zira..
Kış kış diyelim böyleleerine,sen de o arakdaşından uzaaaaak durrrr.. :)))
Sevgiler

My Smitten World dedi ki...

böyle insanlar malesef hep vardir... sen yinede icini ferah tut.

Fatiha ile Âyet-el kürsiyi okuyana, o gün nazar değmez...

sevgiler

birdamlacıkyağmur dedi ki...

hadi büyük geçmiş olsun:)

birdamlacıkyağmur dedi ki...

hadi büyük geçmiş olsun:)

çınar dedi ki...

bende çok inanırım naza inşallah kazasız belasız atlatmıssındır

ayşegül dedi ki...

es kaza bu bloğu bulursa vay halimize :)
bütün yorumculara bi güzel gıpta edermiş tek tek :)

ee artık bi üç beş yıl daha görüşmezsiniz.

A. dedi ki...

Büyük büyük anneannem k.çınızı kaşıyıp elemtere fiş kem gözlere şiş deyin içinizden derdi.

Eylül, dedi ki...

allah korusun sizi. Tü tü tü.. inanıyorum ben de, ister nazar de ister enerji. Bi yerden çatlıyor işte. O yüzden boncuk ya da kırmızı ip falan takarım bileğime. orada toplansın da çatlayacaksa o çatlasın diye:)

Unknown dedi ki...

-EbrUgur,eveet evet söylenen tüm duaları okudum...Çok sağol..

-Birdamlacıkyağmur,çok şükür o gün geçti bitti.Kazasız belasız hallettik.. :)))

-Çınar,çok şükür..Bir süre daha görüşmeyeceğim,işimizi sağlama alalım değil mi? :))))

-Ayşegül,hiç blogda,sizden bahseder miyim?Aman aman Allah korusun..

-Ashley,ayy canım anneannem de öyle yapardı,şimdii hatırladım.. :))

-Eylül,ya evet esasında öyle bişi almamız lazım..Çok inanıyorum ben de ya..Negatif enerjiyi çekmeyelim,değil mi?

Sevgiler..

Related Posts with Thumbnails