11 Ağu 2010

Her çocuk gibi o da istiyor..


Son zamanlarda sık sık Duru ile konuşmamız :
-Anne,köpek alabilir miyiz?
-Bahçeli bir evimiz olsun,alırız.
-Bahçe alalım o zaman anne.


Aldığımız balığı saymıyor tonton.
Gözü görmüyor bile.
Yem vermek mi,o da ne?


Geçenlerde ne derse beğenirsiniz?

'Anne kedim ölünce köpek alabilir miyiz?'

Canım benim ya,
olmayan kediyi öldürüp,
olmayan bir köpek bile aldık..
Bir de olmayan bahçemizi de alırsak,bizzden mutlusu yok vallahi ...


Bu arada,Hayırlı Ramazanlar diliyorum hepinize.
Sevgilerimle..

20 yorum:

. dedi ki...

çok üzülüyorum onlar için.Aynı durumdayım.Her gün baskı yapıyorlar köpek alalım diye.Bahçeli evimiz olursa inşallah..
Duru'yu öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Masal inşallah.Şöyle kocaman bahçeli bir evim olsun ilk işim bir köpek almak olacak.:)))

nehircce dedi ki...

Bu bahçeli ev hikayesi bizde de mevcut :)) Olur mu ki istiyoruz inş.olur ..Fotoğraflar ne kadar cici çok beğendim.Ayrıca hayırlı ramazanlar canım..öpüyorum

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Herkesin ortak hayalidir bahçeli bir ev almak... çocukları ve "olmayan" köpekleri için :)) sevgimle

Deniz dedi ki...

ben de olmayan bahçemde çay içiyorum ara sıra:)))

PRİMARİMANIN ÇOCUKCA DÜNYASI dedi ki...

Öff haksızlık bu uzun uzun yorum yazmıstım göndere bastım ama internet kopukmuş hıh :(
Baştan başlıyorum bu hafta bende aynen bu konu uzerıne yazmak niyetindeydim ama şu anda vazgectım:)
Rimada hergün vızıltı hatta uğultu halinde benim başımın etini yiyor.Annelüfteeeen bir köpek alalım lüfteeeen diye...çok zor olduğunu köpek bakmanın kolay olmadığını anlatıyorum sonunda "o zaman yavru bir köpek alalım"dıyor:)
Haklılar...ben 17 yaşıma kadar ağlamıstım köpek dıye:)

fatoş dedi ki...

ay çok tatlı bu kız. ben de çok isterdim, aldık lisedeyken. ama harbiden evde bakılmıyor sakın denemeyin. bir an önce bahçe alsanız iyi olur :)

ŞuŞu dedi ki...

Şundan beş dakika önce bizimde aramızda benzer bir konuşma oldu.
İşin sırrı bahçeli ev değil mi? Bende aynı cevabı veriyorum o her istediğinde.
Sanki bahçe olsa bakabilecekmişim gibi,gün geliyor başımı kaşıyacak vaktim olmuyor. Bizim olan canlının vay haline olur:)
Benim çocukluğum kedilerin içinde geçti ,bundan cesaret alarak evde kedi besleme denemem oldu ama malesef başarısızlıkla sonuçlandı. Bir hayvanın sorumluluğunu almak zor iş. Sevilesi ama bakılası birşey değil benim için:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

hayırlı ramazanlar sizlerede..

çocuklar hiç durmuyor balıktan başlayıp tavşan,kaplumbağa,kedi köpek:)

nehirineylemleri dedi ki...

Biz de durum daha vahim çünkü babası istiyor, nasıl olsa o sadece sevecek:)
Oysa genç kızlığımda bizim bahçemizde vardı, zor ki ne zor bakımı. kaldı ki ben uzaktan sevenlerdenim, neyse direnicem bakalım nereye kadar
Sevgiler
Eylem

Zeynep'in Evi dedi ki...

bahçeli bir ev hep hayalimiz, duru haklı kuzum benim annesi onu hep bahçeli yerlere götürsün ozaman belki biraz olsun hevesini alır ozaman:)

e. t. dedi ki...

yeri seni ben DURUUUUU :)
demek olmayan kedin de öldü :)
köpek gelicek diye buna sevinelim mi üzülelim mi?
:)
çocukların dünyası ne kadar güzel......

Syhn dedi ki...

kediniz varmış baksana:) senin hbrin olmadan yakına köpekte alacağa benzer bu fıstık :))

hayırlı ramazanlar ;)

Unknown dedi ki...

-Nehircce,ço kteşekkür ederim.İnşallah olur,Allah'tan isteyelim.. :)))

-Bed@rdem,umarım birgün hayallerimiz gerçek olur.. :)))

-Deniz,hayal etmek de güzel değil mi?

-Primarima,hoşgeldin bloğuma..Ben de çok isterdim,hak veriyorum aslında ama çocuk bu 2 gün sonra sıkılacak,sonra tüm yük bize..Uzaktan sevelim biz...En güEl köpek,kedi komşunun olsun hihihihi :))

-Lupinin güzel annesi,alalım değil mi?Ne güzel Durû'ya göre çok basit bir bahçe almak.. :))))

Unknown dedi ki...

-Aylin,balıkta kalmak en büyük temennimiz.. :))

-Eylem,Duru'nun kafasına balığı sokan benim bey..BAştan şartı koştum,gram temizlemem diye..:))Şimdi ofluyor,pofluyor ama bütün temizlik işini o yaapıyor..Sen de şart koş:))))Gerçi bu erkeklere güven olmaz ama.. :)))

-Zeynepciğim evet götürmek lazım..güzel arkadaşım,uzun zamandır yoktun,evlendin mi? :==)

Unknown dedi ki...

-Şuşucuğum,atlayıvermişim seni,çok çok özür.. :))
Ya evet,bakması zor.HAdi gene kedi bir nebze deköpek,yaz kış demeden dolaştır..Zor bee..Tatile gitsen dert bir de..

-E.t.ciğimm öyle saflar ki..Keşke onlar kadar saf ve temiz kalabilsek..:))

-Seyhancığım,ben dedelerden korkuyorum..Kıyamayıp torunlarına alıverirlerse,yanarım..:)))

Adsız dedi ki...

Bütün çocuklar aynı galiba.Bizde de var böyle bir şirine durup durup köpek isteyen.Kuş,balık derken şimdide iki tane kaplumbağa aldık ona.İkna oldu mu! Ehh...
Ama bahçeli :) bir evimiz olsun hemen alacağız:)))))

Unknown dedi ki...

Özüm,hoşgeldin..
BAhçeli ev için çalışıp didinceğiz bu gidişle.. :)))
Ama kendimiz için istiyorsak namerdiz değil mi?

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Pınarcım aynı mevzu bizde de.Bahçeli ev alırsak tamam deyip duruyorum ben de,bazan kaymak kadayıfın köpeği oluyor boynuna kurdele takıp dolaştırıyor falan, halimiz yaman anlayacağın, özlemişim okumayı bu arada..

Unknown dedi ki...

Selincim,hoşgeldinnn.Özleim vallah sizi..:))
Bu arada boynuna kurdele olayı da iyiymiş..:)))hihihih

Related Posts with Thumbnails