23 Ağu 2010

Ben yaparım da, belki yiyemezsin...

Kaşarlı Pide yapalım mı?dedi geçen hafta..
O kadar da yorun argın gelmişim ki işten..
Yarın yapsak?dedim en sevimli suratımı takınarak.
I-ıhhh,yok yapılacak,sanki çok yermiş gibi.

Tariflere bakıyoruz beraber.
Seçiyor birini.
Mayalı hamurun kabarma süresini beklemek için tam 1.5 saat gerek.
Başlıyoruz.

1-Ilık suda mayayı erit.
Tamam.

2-Kabarmasını bekle.
Yok kabarmadı.

3-Un,bişi,bişi ekle.
1.5 saat bekle.
Kabarmıyor işte,ıı,ıhhh..

Ne yapalım olduğu kadar diyoruz.
Pişiriyoruz.
Ve bu tarif o güne kadar yediğimiz en güzel pide oluyor.

Bu tarif üzerine gaza gelip 1 kere daha pişiriyorum.
Sonuç felaket.
Kaskatı bir hamur oluyor.

Duru bir daha pide istemiyor.

Sevinsem mi üzülsem mi?
Bilemiyorum.

Sizce???

Bu arada güzel bir hafta diliyorum size.
Sevgilerimle..

10 yorum:

sedaca dedi ki...

bazen tarife sadık kalmadan, evdeki malzemeleri uydurarak yapılan şeyler daha lezzetli olur der annem, gece gece pek güzel göründü, bi de yarın diyetisyen randuvem var, senin yaptığına bak be Pınarcım :)))

Zeynep'in Evi dedi ki...

aynı malzemeleri kullanarak tarife sadık kalarak hiç ama hiç değiştirmeden aynı tarifi uyguladığımda ben herzaman aynı şeyi yaşamışımdır ilkinde olur ikincisinde ilki gibi olmaz:)

Unknown dedi ki...

Sedacım,ikincisine sevgimi katamsdım herhald,e,ya da kızımın sihirli elleri deymedi.. :))

Yaaa sen geçen gün twitterdan bahsetmiştin ya diyetisyen hakkında.Ben de gaza gelip benim diyetisyenden randevu aldım Perşembe günü.Ama şimdiden acaba bayram ertesi mi alsam diyorum,çok sinir..Onlar olmadn şu boğaz tutulmuyor mu yaaaa :(((?

-Zeynebim aynen öyle.Üşendim 2.sinde ,ekmek makinasına koydum,hamur programına.Unutmuşum,mayanın suyla teması olmaması gerkiyorEttirirsen o kadar katı hamur olur..Neyse zaten kilo yapıyor,yemiyelim..Gerçi Duru ne anlar diyetten o da ayrı hihihihih :))

yaruze... dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu takip etmeye yeni başladım oldukça hoş...
İzlemeye devam..
Kızınıza öpücükler...

Unknown dedi ki...

Gönaül hoşgeldin..
Beğenmene çok sevindim.
Görüşmek üzere,sevgiler...

Adsız dedi ki...

:D Olsun yinede yapıp yiyebilmişsiniz.Afiyet olsun

Unknown dedi ki...

Kitapkolik,yorumunuz için teşekkürler.Dikkate alacağım.

Red Riding Hood,yani ilki süperdi.İkincisi :((((Ama denedik değil mi? :)))

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlıkbazen nedense ilk yaptığımız harika oluyorda ikinci denemede o tadı yakalayamıyoruz dimi:)

Unknown dedi ki...

Aylin,bulduğum tarifte un ve su ölçülerini kullanınca hamuru toparlayamadım,göz kararı un ekledim..Sebep bu diye düşünüyorum..Kendi yorumumu kattım.. :)))

annesiningülü dedi ki...

Pınar'cım bir tarif alabilirmiyim?
bizim kızın yarın okulda süpriz günü... isterse pide yaparız bizde :)

Related Posts with Thumbnails