19 Ağu 2010

Bir zamanlar..

  
 




Ne kadar masummuşuz..

11 yorum:

Işıl dedi ki...

ne kadar degısmısss

Chilek dedi ki...

Çok güzel bu fotoğraf Pınarcım:)

Unknown dedi ki...

Işılcığım,bu arkadaşımın oğlu..:)))

Chileğim teşekkür ederim..

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

harika bir foto.. çok başarılı (poz veren de, çeken de) ellere sağlık.. sevgimle

Unknown dedi ki...

Bed@rdem,çok teşekkür ederim..

ceydabural dedi ki...

süper kare :)

tebrikler öperim

birdamlacıkyağmur dedi ki...

gerçekten çok güzel
o an, derinlik ve renkler...
ayrıca sayfanın yeni tasarımını da çok beğendim söylemiş miydim :)

Eylül, dedi ki...

o ''bir zamanlar'' her geçen yaş biraz daha mı geride kalıyor? fotoğraf şahane.

İkizBebek dedi ki...

fotoğraflarını özlemişim.

İkizBebek dedi ki...

fotoğraflarını özlemişim.

Unknown dedi ki...

-Ceydacığım,çok teşekkür ederim..Mankenlerim güzel olunca :)))

-Birdamlacıkyağmur,arkadaşımın oğlu.O kadar güzel poz veriyor ki,bunu dışında bana verdiği poz çok var,buraya koymak istemediğim.. :))
Yeni tasarımımı beğenmene de sevindim.

-Eylül,şu an etrafımda olanlara görünce,çokkk gerilerde kaldığını fark ediyorum,malesef..

-İkiz bebekciğim,:)))Ben de sizi çokkkk özledim.. :)))

Related Posts with Thumbnails