25 Ağu 2010

Nasıl bir rüya gördüyse...

Dün gece nasıl bir rüya gördüyse.
Eve girer girmez,tuttu elimi.
Işıkları açtırdı tek,tek.
Bir ara gece ne gördüğünü anlatmaya kalktı.
Anlatırken korktu,devam edemedi.

Gitmedim üzerine.
Banyoda el ele,odada el ele.
Biraz aklını dağıtmalı,ne yapmalı derken.
Sipariş ettiğim kolinin geldiğini gördüm.
Hemen açtık beraber.

'Art Crazy' yanında boya setleri ile birlikte.


Hemen malzemelerimizi ayarladık.Başladık beraber yapmaya
Siz siz olun,eğer bu baskıyı yapmaya kalkarsanız,baloncuklar patlamadan kağıdı üzerine kapatın.
Yoksa o baloncuklar patlar,her taraf küçük küçük nokta olur :))



Ayy bir Duru'yu görseydiniz,tam 2.5 saat uğraştı bunlarla.
Her kağıdı baloncukların üzerine kapadığımızda;
'Anne oluşumu gördün mü?' dedi.
Nerden duyuyor çocuklar böyle şeyleri.










30 yorum:

nazo dedi ki...

bu şey çocuklar için mi? bayıldım ben, ne kadar eğlenceli..
gördüğü rüyaya gelince büyüklerde bile olur ya bazen.. gerçek gibi korkarız..
çabucak unutmuş neyse ki, hatırlamasın!

Nihan dedi ki...

dergi tam zamanında yetişmiş.benim kuzum da kötü rüya görünce koala gibi boynumda gezer.insan çocukların hiç bir üzüntüsüne dayanamıyor.ne güzel olmuş çalışması.

Unknown dedi ki...

N@zo,evet evt çocuklar için.En çok pipetle baloncuk yapma işini sevdi bizimki..
Rüyaya gelince,hala etkisinde..Babasının elinden tutmuş,uyuyor şimdi.. :((

Unknown dedi ki...

Nihan,sorma hızır gibi yetişti.Duru'yla ne yapacağım derdi kalmadı bir süre en azından..
Bakalım sevecek mi,ilkini tuttu ama.. :))

Zeynep'in Evi dedi ki...

kocaman insanlar oluyoruz belki ama iyi ki bunlardan biz de keyif alıyoruz:)pınarcım ben de evinize gelirsem baskı yapmaya şaşma:)
çocuklarla sınıfta ali babanın çiftliğini söylerken nasıl kendimden geçtiğimi hatrladım:) kapı çalmış nöbetci öğrenci gelmiş şakıdığımı görünce şaşırmış da duymamışım:))

Unknown dedi ki...

Zeynepciğim,gerçekten zevk alıyor insan.İlk yaparken derin kase kullanmamışız.Bir de suyunu fazl akoymuşuz,baloncuklar oluyor,patlıyor.Her yer nokta nokta..Sonra kapları küçülttük.Duru baloncuk yaptı,ben kağıtları üzerine.O çıkanları görünce,resmen hoşuma gitti.Bakma,ben dekeyif alıyorum,yoksa 2.5 saat,deli miyim? :))

birdamlacıkyağmur dedi ki...

çok güzel bişeymiş bu.
ben de yapmak istiyorum:(

nohut oda dedi ki...

harıkaymıs tam anaokulluk:))
ama artık bende bunları evde yapmalıyım degıl mı:=)

Unknown dedi ki...

Biramlacıkyağmur heme söylüyorum..
Birazcık akrilik boya,biraz deterjan,biraz da su..Al eline bir pipet,üfleee..:))Sonra da kağıdı baloncuklara yapıştır..Pek zevkli,gerçekten.. :))

Unknown dedi ki...

Nohut odacım,yavaş yavaş.Ben biraz fazla alıştırdım ev de faaliyet olayına..)))Şimdi destek almak zorundaydım,kafayı patlatmaktan geçekten yoruldum.. :)))

fatoş dedi ki...

ne güzel birşeymiş bu böyle, bayıldım :)
bizim için biraz büyük mü acaba?

svl dedi ki...

İlk defa görüyorum böyle bişeyi,cevremde çocuk yokki,bizim zamanımızda en gözde etkinlik su mis gibi kokan oyun hamurlarıydı..
Şimdiki çocuklar çok sanslı.
Öperim Duruyu ,bi daha kötü rüyalar görmez umarım mucks.

çakıltaş dedi ki...

süpermiş ya, çok güzel görünüyor ben de istiyorum...ekledim listeye, bi büyüsün ece defne...

kıyamam duruya da hiç, ne kötü bişey bu kabus denen şey ya

Işıl dedi ki...

FOTOĞRAFLARIN HARİKA

İkizBebek dedi ki...

çok güzel, unutturmuşsun hemen bak.2,5 saat, harika çok sevmiş demek ki.artık bir sergi bekleriz ona göre :)
sevgiler.

NiLaY dedi ki...

ya valla pınar seni takdir ediyorum nereden buluyorsun böylesi güzel, yaratıcı ve eğlenceli oyuncakları kızına, yolunu göster arkadaşım :)

sine'mden dedi ki...

daha önce söylemiş miydim süper ikilisiniz :))

Unknown dedi ki...

-Lupinin güzel annesi,işin içinde detarjanlı su var.Belki birazcık erken olabilir..

-Sevalim,senin yine iyi,bizim zamanımızda oyun hamuru bile yoktu.. :))

-ÇAkıltaşım,sorma,çocuk eve giremedi..Sabah artık korkmuyorum diyordu ama bakalım göreceğiz.. :)))

-Işılcığım,teşekkür ederim..

-İkiz Bebekciğim,ayyi inşallah.Ne çok isterim,öyle sergi açacak kadar yetenekli olmasını..

-Nilaycığım,Anaokulu dergisi ile başladık.Bu setide de tatilde bir bayan önerdi.Hemen sipariş verdim.. :)))

-Sinemciğim,çokkkk teşekkür ederizzz..

Uzun Yollar dedi ki...

Bunları bi kenara not etmem lazım ilerde çocuğum olduğunda hatırlarım inşaallah :))
pek özendim

Makeupbyfun dedi ki...

Süpermiş bu art crazy ben kendim yaparım çocuktan evvel heralde :)Eğlenilmiycek gibi değil, Duru için harika bir zamanlama olmuş, herşeyi unutturur renkler insana.
İleride edinilmesi gerekenlerin arasına kattım bunuda teşekkürler...

battodol dedi ki...

bayıldım ben buna :)

Unknown dedi ki...

-Uzun yollar,sen de neler bulursun neler..Hergün yeni bir şey öğreniyorum Duru sayesinde.. :)))

-Füsun,esasında resim çizme teknikleri de var içinde.Ama yaratıcılığını belli kalıplara sokmasın diye,bir süre göstermeyececğim onu..Kendi hayal ettiği gibi çizsin başı şeyleri..:))

-BAttadol,hoşgeldin..
Beğenmene sevindim..

annesiningülü dedi ki...

hemen bizde sipariş versek
ama uyarını dikkate alıcam, söz :)
Yağmur sözü :D
Duru'm nasıl korkmuş öyle canım, öptüm annesi

Unknown dedi ki...

Baharcığım,Yağmur hoşlanıyorsa böyle keseme biçme,boyamadan.Güzel bir set gibi geldi bana..Gerç itam anlamıyla inceleyemedim ama.. :)))
Biz de sizi öpüyoruz .
Sevgiler

Deniz dedi ki...

bizim için erken değil mi bu set için?yani 2 yaş için?

Unknown dedi ki...

Denizciğim,biraz erken.Keyfini çıkaramaz şimdi.Maksa tutmasını öğrenemsi lazım.vs..
1 sene sonra Anaoklu setini almadıysan şiddetle öneririm.
Biz çok sevdik de..Herkese öneriyorum..

Eylül, dedi ki...

ne güzel renkler. Bunlarla dünyayı tüm yanlış renklerinden arındırabiliriz, hatta yeniden bile boyayabiliriz:) kabuslarda ben de susarım. Küçüklüğümden beri.. iyidir, hatırlamak istemediklerini bi çırpıda unutmak.

Unknown dedi ki...

Eylül,hiç anlatmak istemedi evet.Umarım,geçmiş bitmiştir.
Çok teşekkürler güzel yorumun için.
Sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

hayırdır inşallah üzüldüm korkulu rüyası için.
2,5 saat balon boyama süper fikir yarın yapalım bizde, teşekkürler

Unknown dedi ki...

Çocukla çocuk,çok sevdi Duru.Ama sakın geniş bir kase seçmeyin,şöyle çrba kaseleri olsun.Yosk akağıdı yapıştırana akdar baloncuklar patlayıveriyor..:)))
Sevgiler

Related Posts with Thumbnails