23 Ağu 2010

Değişiklik iyidir..



Çerçevelerdeki fotoğrafları değiştirdim.


14 yorum:

Defne dedi ki...

Tazeler, pek iyi gelir... bilirim tadını.

Sevgiler.

fatoş dedi ki...

üç kuşak birbirinize ne kadar da benziyorsunuz, kopyalama var :)

NiLaY dedi ki...

geçmişe dönmek herzaman rahatlatır beni de, çok iyi yapmışsın canım şimdi keyifle seyret :)

Işıl dedi ki...

İKİNCİ CERCEVE SUPER BAYILDIM

nohut oda dedi ki...

degııklıkler kesınle guzel..ben her ay cep telefonumun melodısını bıle degıstırırım bu bıle ıyı gelıyor:))

nehirineylemleri dedi ki...

Ben de sık sık evdeki, ananedeki ve babanedeki Nehir resimlerini güncellerim, mecburen:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

benimde böyle bir kaç dokunuşun yaratacağı etkiye ihtiyacım var desem canım :))

Hande dedi ki...

ne güzel olmuş canım, aklımdan geçer ama hep unuturm ben.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ben de değiştiririm bazen çerçevelerdeki fotoğrafları, sanki evin ruhu değişir:)

Anne İş'te dedi ki...

değiş ton ton:))

Unknown dedi ki...

Defne,canım anneaannem hiç sevmez fotoğraf çektirmesini.Sağlıklı olduğu tek kare şu 4 sene öncesine ait..Keşke bol bol çektirseyydi..DSediğin gibi tazeler pek iyi geldi dün sabah.. :)))

-Lupinin güzel annesi,benim anneannem ço kgüzel kadınmış.Bundan 15-20 sene evvel,bir pudralanırdık ki görmen lazımdı...:))Şimdi çok hasta,ama ben onu böyle sağlıklı hatırlamak istedim...İkinci çerçevedeki fotoda annem ve ben..:)))

-Nilayım, aynen..Bir baktım geçen etrafta hep Duru'nun kareleri..Böylesi daha güzel..

-Işılcığım,ben de çok beğenmiştim.Ev de 3 tane var desem..Duvara asılmak için büyük D'min keyfini bekliyor. :)))

-Nohut odacım,bak ben onu yapamıyrum.Zaten teli duyma özürlü olduğum için,unuturumda değiştirdiğiimi..Sonra millet cinnet geçirir.. :))))

Unknown dedi ki...

-Eylemmm,ya ben onu ihmal ediyorum.Yazık babacığım Duru ile bir fotosu var,Duru 1 yaşında..Acilen bastırmam lazımm. .:)))

-Burcucuğum,şimdi sen bir kendine gel..Üzerinden etkiyi at,yaparsın be güzel arkadaşım..

-HAndeciğim,arada iyi oluyor..Sen de dene,unutma bakk.. :)))

-Ayşeciğim,aynen.Canım anneannem mesela çok hasta.Ama sanki o fotoğrafla,sağlıklı hali yanımdaymış gibi hissettim bir an...

-Dijlem,değişelim değil mi?Ama ama sen şimdi bana neden tonton dedin,kilo almışım değil mi?Hissettin hihihi :)))

svl dedi ki...

benımde komple bişeyleri değiştiresim var :D

Unknown dedi ki...

Ayyy benim çok değiştireceğim şey var da,10 .senemizi bekliyorum.Mesela,koltuklar,sandalyeler,yatak odası,oturma odası vs.. :))

Related Posts with Thumbnails