16 Ağu 2010

Bu sıcaklarda...


Evinde,şöyle serin serin oturmana izin vermeyen bir çocuğun varsa,
Havuz alternatifini dinlemek bile istemiyorsa,
Çözüm:
En yakın alışveriş merkezine gitmek.


  


Faaliyet canavarı.
Buldu bir organizasyon.
Yeni çıkmış,organik bir oyun hamurunun tanıtımı..
Organik olabilir ama,
O kadar dağılan bir hamuru eve sokarsanız cinneti geçirebilirsiniz.
Yok biz almayalım..
Hamurumuz da organik olmayıversin..





       

Hemen akabinde kukla gösterisi.




Gezme onun,faaliyet onun,keyif onun..


Biz mi?
1 gün önce tontonu anneanneye satıp,
'Inception'ı seyredip,
güzel bir akşam yemeği yiyip,
 eve gelmeyi düşünüyorduk.

Komiğiz değil mi?
Bence de çookkkk..

İyi bir hafta diliyorum size..
Sevgilerimizle..

25 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

pınarr ama nasıl mutlu:)
o son fotoğrafta çekildiğinden bihaber nasıl güzel nasıl şaşkın..

. dedi ki...

Çok hoş.Çocuk olasım var..

fatoş dedi ki...

hahhahhah... gülüyorum size de bize de. planlar hep hayalde...

Işıl dedi ki...

gunaydın ben geldım

sine'mden dedi ki...

umarım bu sevimli kaçamağınız olmuştur ;)

Aşk Meleği dedi ki...

Bu sıcaklarda avm ler kesinlikle bizimde kaçış noktalarımız :)

elif-kayra dedi ki...

avmler bencede kaçış noktası hem ramazan dolayısıyla bir çok eğlenceler var. Çocuklarda bizde eğleniyoruz.

ceydabural dedi ki...

hahahaa o hamurları evde düşünemiuorum :))

Primarima dedi ki...

Kuklalar hala çocukluğumdaki kadar korkunçmudur nedir :))
Ürperdim:)O hamurları bir kitapevinde tanıtım sırasında izledim ve o an anında ı-ıh diyiverdim :) kabus...

Makeupbyfun dedi ki...

Fazla organiklikten mi onlar nedir öyle heykeltraş atölyesi gibi olmuş heryer. Ben de sevmedim.
Bizimki 1,5 yaşında bile olmadı daha ama evde tutabilene aşkolsun. Bunlar doğuştan sosyal :)

Unknown dedi ki...

-Zeynebim,nasıl mutlu olmasın?
Emrine amade bir anne-baba..
Ee kuklalarda gelmiş..:)))Daah ne olsun?

-Masalll,şimdi çocuk olmak vardı.Ne zor şartlar altında büyümüşüz,şu anda Duru bu tip organizasyonlarda heyecanlanmıyor bile,çoğunu okulda seyretmiş bile..
Biz bir kukla gösterisi seyretsek,günelr öncesinden heyecanı sarardı..

-Lupinin güzel annesi,yok yok hayalde kalmayacak bu hafta kesin giedeceğim,taktım vallahi.. :)))

-Işılllll,hoşgeldin..:)))

-Sinemim çokkkk sevimli oldu çokkkk :)))

-Aşk Meleği,normalde City's de haftasonunda in cin top oynar.Orası bile doluydu..Herkes AVM'lerde..

Unknown dedi ki...

-Elifff,yani zaten bu çocukları evde başka ürlü oyalamanın imkanı yok..
Dün eve döndükten sonra,bizimkini sıcak çarpmış olacak:
Anne sen şu masaya otur beraber resim yapalım bile dedim..:)))

-Ceydaaaa,bir evhanımına cinnet geçirtmek için birebir.. :))))

Primarima,ya bunlar en sevimlileri..Bir Tarkan'ın kuklasını yapmışlar ki görmen lazımdı..:))Hamurlar da bir o kadar felaket..Bir kere elinde yağ gib i bir abaka bırakıyor.
Düşün çocuk oynayacak,yerlere saçacak,bir de o ellerle heryere dokunacak,,cinnnettttt geçirmede de ne geçir ? :)))

Füsunnn,fazl sosyaller bence de..Çabuk tüketip sıkılmasalar bari.FAaliyet yetiştiremiyorum vallahi...

Deniz dedi ki...

Biz de kaçıyoruz AVM'lere naaparsın :)
(City's nereseydi kardeş???)

Bizimki hangi AVM'de jetonlu oyuncak nerede, faaliyet alanı neresi biliyor oraya götürüyor bizi. Hayır bazen bi dükkana bakasım geliyor, -ıııııh diyip uzaklaştırılıyoruz :(

Çok mu dizginleri kaptırdık nedir:))))))

Unknown dedi ki...

Denizim,Nişantaşı'nda..
KAptırdık,alamıyorum.
Biraz evvel hanımefendi için Boyut Yayınlarının Art Crazy setini sipariş ettim mesela..Faaliyet yetiştiremiyorum ya.. :)))

NiLaY dedi ki...

prensesin o mutlu gülücüğü herşeye değer sanırım canım :) iyi haftalar..

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Pınarcım çok eğlendiği belli ama hamurlar bizden uzak olsun:))sevgiler SİNEM

Unknown dedi ki...

-Nilaycığım,öyle tabi..O mutlu olsun da..:)))

-Sinemciğim,ayy evet..Felaket,böyle yağlı yağlı,paramparça bişi.. :)))

Defne dedi ki...

Ne güzel telaşlar bunlar Pınar. Bizim kızımız henüz 14 aylık olmadı ama sosyal gelişim had safhada. Eve sığmıyoruz. Oyuncaklar falan işe yaramıyor. İnsan kalabalığı istiyor bir de, pek mutlu oluyor. Yürüme aşamasında, bir de yürürse kimse tutamayacak onu. Keyifle takip ediyorum maceralarınızı. Hep iyi haberlerinizi almak dileğiyle, sevgiler...

Unknown dedi ki...

-Defne,hoşgeldin..
Yürümye başlarsa artık tutamazsın dedeiğin gibi..Duru hep hareketli bir çocuk oldu,yine öyle.Yürümeye başladıktan sorna pusete oturduğunu hiç hatırlamıyorum desem :)))

Syhn dedi ki...

her şey çocuklar için.. o gülücükleri hiç solmasın inşallahh!!

Unknown dedi ki...

Seyhancığımmmm,aminnnnnnnn...

birdamlacıkyağmur dedi ki...

sonuç negatif olsa bile
en azından plan yapabiliyorsunuz
ne güzel:)
biz onu bile yapamıyoruz :(
henüz küçük bizimkisi
gerçekleşmese bile plan yapabileceğimiz o günleri iple çekiyoruz
ama hemen de büyümesin istiyoruz
biz de durumlar karışık biraz yani:)

Unknown dedi ki...

Birdamlacıkyağmur,malesef bir süre o programlar yapılamıyor.Ama azıcık sabır,o dönemler en tatlı dönemleri çünkü..
Çok programlar yapılır ama o günler geri gelmez.Keyfini sürün..

İkizBebek dedi ki...

son foto şahane.nas masumlar,ne tatlılar yüzleri gülerken.

Unknown dedi ki...

İkiz Bebekciğim,arada o yüzler bir canavara dönüyor ama, seviyoruz çokkkk..):)

Related Posts with Thumbnails