13 Oca 2011

Venedik maskesi de yaptım...

Grupanya'dan aldığımız Venedik Maskesi Yapım Atölyesi'ne katıldık Pazartesi günü..

Hazır bir maske var önümüzde...

Eğitmenimiz başımızda.

Boyalardan bahsediyor.

Sonra bizi kendi halimize bırakıveriyor.

Orada fuşya bişi  mi gördüm? Hımmmm,gel sen şöyle..
 Offf herkes ne de güzel yapıyor.. Offf ya,offf yaaa...
İşte şimdi bitti... Ta-taaaaaaammm.

Aramızda kalsın maskeyi Duru'nun odasına koydum...Soran olursa,o yaptı diyeceğim..:)))) 

Hadi ben kaçtım.
Sevgimle... :)))


Not:Fotoğraflar için Gülistan Hanım'a bir kez daha teşekkürler..

16 yorum:

Işıl dedi ki...

HARIKA OLMUS

İkizBebek dedi ki...

şahane etkinlik :)

annesiningülü dedi ki...

çok güzel olmuş canım ;)

lolipu dedi ki...

çok güzel ve eğlenceli geçtiyi belli:))

Nil dedi ki...

çok seksi olmuşlar ben çok beğendim. ( Duru daha güzel yapardı ) :haha

Meyra dedi ki...

çok güzel olmuş bence sen evin girişinde herkese göstermelisin ben yaptım ben yaptım diye:))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

iyi fikir:))

Adsız dedi ki...

:)resim öğretmeni arkadaşım bu yüzden bir mağazana yalvar yakar bir saatliğine manken istedi sırf yüzünün kalıbını çıkarabbilmek için:)
iz şanslıymışsınız bak hazır gelmiş kalıplar ama onu boyamak ayrı bir meziyet tabi ışıl ışıl masal gibi olmuşsunuz:)
sevgiler

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

inanılmaz. gizem dolu.
benim çok var bu maskelerimden, blogumda paylasıcam hepsini bir ara.
hepsi İsviçreden geldi. ama sanırım, onlarda bu atölyedeler yapılmıs ve kermeslerde satılmıs. teyzem topluyor benim ıcın, ve her sene gelırken getırıyor.

Unknown dedi ki...

çok güzelmiş bu etkinlik yahu :) ellerine sağlık çok güzel olmuş senin yaptığın Pınarcığım :)

Unknown dedi ki...

IŞIL. Çok teşekkür ederim arkadaşım.

İkiz Bebekciğim,sorma sorma...Aramızda eğlendik işte...)))

Baharcığım,canım sağol...

Lolipu,güzel geçti vallahi.Keyif aldık...)))

Küçük mucizem,yalan değil güzel yapardı.

Unknown dedi ki...

Meyra,gelen kaçmasın sakın...Ayy bu hatun deli diye .))))

Aysun,değil mi hihihih ?.))))

Seldacım,yaa ne şanslıyız di mi?Tam tontonumun yüzüne göre...)))


Zeynep,eski evimizde ben de mask koleksiyonu yapardım..Sonra bu eve taşınınca asamadım,sonra da bir baktım çoğu kırılmış...(

Burcucum,canım benim ya ...,

Yazgüneşi dedi ki...

Duru'ya faaliyet böcüüü ruhu nerden geçmiş belli
armut ve dibi hesabıı
nefis olmuş ama
ellerine sağlık
kucakladım kocaman

Adsız dedi ki...

harika olmuş bunlar bayıldım ben elinize sağlık....

MAVİ TUTKU dedi ki...

Müthiş bir işçilik, harika bir sonuç..kutlarım gerçekten.

Unknown dedi ki...

Yagüneşim,yookk yokkk..O benden çok daha yetenekli..:))))

Sevgi'nin G'si,ahh ne güzel 2 çocukla hayatına tam gaz devam..:))))Çok teşekküler bu arada...:)))

O.K.A. Mavi Tutku çok teşekkürler...

Related Posts with Thumbnails