21 Oca 2011

Kardeş payı...


4 yaşında ablandım..Seni ve o dümdüz,pırıl,pırıl saçlarını ne çok severdim..

Arada üzerdim de..Bizimle oynamanı istemezdim. Küçük bir çadırımız vardı anneannemin köyünde..
İçeride kuzenimle oynardık.Ne zaman yanımıza gelsen,ölü taklidi yapardık..Bize birşey oldu zannedip,ağlaya,ağlaya annemlerin yanına giderdin..

Kıskanırdım da.Kuzenim sırf sana kızsın diye,en sevdiği etiketleri karalar,suçu senin üzerine atardım.
Ablaydım işte,benden 4 sene sonra gelen kara gözlü kardeşimi kıskanmıştım ..

En sevdiğin çikolataydı.Hadi bakalım kardeş payı der elinden alır,2'ye bölerdim.Mutlaka bir taraf büyük olurdu.Büyük taraftan ısırır,işte bak tam kardeş payı,ikimizin de eşit derdim.

Büyüdük,o kıskançlıklar kalktı.Her zaman korumaya çalıştım seni.
Hatırlar mısın?Nasıl da bağırmıştım seni oynatmıyor diye antrönörüne..?
Tüm saha dönüp bana bakmıştı..
.
.
Güzel kardeşim,
Ne güzel günler geçirdik seninle..
İyiki hayatımdasın.
İyiki doğmuşsunn..
 ..
İşte bugün,o çok sevdiğin çikolatadan kardeş payı yapıyorum.
Am bu sefer, büyük parça senin...

43 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Ağlattın tek çocuklu kaymaklı kadayıf anasını Pınarcım, iyi ki doğmş kardeş, sevgiler, sinem

nohut oda dedi ki...

ne guzel yazmıssın..kardes gıbısı yok cok lazım cok..

bu arada ne fenaymıssınız ölü taklidi haa supper:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Pınar öyle güzel yazmışsın ki..içindekileri öyle naif anlatmışsın ki hislenmemek elde değil, okudukça fotoğrafa dönüp dönüp baktım karşımdaymış gibi.. Hayatında yer eden herkes seninle olsun, kardeşinin doğum günü kutlu olsun canım..

Unknown dedi ki...

-Sinemcim,ben de bunları yazarken Duru'yu kardeşsiz bırakıyoruz diye hüzünlendim,ne tuhaf..

-Nohut odacım,vallahi seni takdir ediyorum..Ne güzel kardeş geldi minnoşuna...

Zeynepciğim,ne güzel temnniler böyle..Amin canım,kocaman bir amin....

pinardc dedi ki...

Çok duygulandım... Kardeşime duyduğum hislerin aynısını yazında buldum :)) iyi ki doğmuş :)

İkizBebek dedi ki...

hemde en büyük dilimi ver bakalım, küçükken az çektirmemişsin :)

Unknown dedi ki...

Adaşım;
çokkk güzel olmuş..
son iki gündür kardeş'Le ilgili yazılar okuyorum... okudukça kardeşimi özlüyorum çokkk güzel olmuş
iyiki doğmuş, iyiki sana bunları yazdırmış ;)))

sevgiler...

fatoş dedi ki...

bizim gibi kardeş delisi ol, kuzuları kardeşsiz bırak. cık cık cık hemen çocuk düşünmeli...

Işıl dedi ki...

bı kız kardesım olmasını çokkk isterdim

Hande dedi ki...

Pınarcım, öyle güzel yazmışsıın ki duygulanmamak elde değil. Ablalar genelde böyle oluyor sanırım küçükken bizi fazla istemiyorlar, ama sonra en iyi dostları biz oluyoruz :)

Meyra dedi ki...

ince ince işlemişsin kardeş sevgisini çok duygulandım 3 muhteşem kızkardeşin ablası olarak...pınarcım yüreğindeki her zerre sevgiye sahip sevdiklerinle hep paylaş bu hayatı inş:)

çeşnici Handan dedi ki...

Ne tesadüf bugün benim de kardeşimin(ablamın) doğum günü ben de bugün çok hassasım bu yüzden yazını daha bir başka hissederek okudum.Kardeşinin doğum gününü kutlarım. İkinize çok uzun ve hep birarada güzeeeeeel yıllar dilerim.

elif-kayra dedi ki...

kardeşlik gibi güzel bir duygu varmı, iyiki doğmuş kardeşiniz,

Nil dedi ki...

içimde uktedir kızkardeş. sabah sabah çok duygulandırdı beni yazdıklarınız. çok şanslısınız ve çok şanslı. Mutlu seneler.

lolipu dedi ki...

sabah sabah boğazımı düğüm düğüm ettin, aşkolsun:) Biz de iki kardeşiz, ablam var 6 yaş büyük. Eskiden yaş farkı belliydi, beni arkadaşlarının yanına almazdı. Ama şimdi benim arkadaşlarım onun, onun arkadaşları benim arkadaşım oldu. İnsanın kardeşinin olması çok güzel. Allah sizi ayırmasın. Kardeşine nice mutlu yaşlar:))

Burcu Çalışkan dedi ki...

nasılda içten, dokunaklı olmuş bu yazı :)) kardeşe nice güzel yaşlar diliyorum bende

sedaca dedi ki...

Pınarcım yaa ne güzel yazmışsın, hatta o çikolata paylaşmasını okurken "peki ya şimdi ?" dedim içimden, ki yazının sonunda geldi cevabı...
bir abla olarak çoookkk iyi anlıyorum bu hissiyatı :)
mutlu yaşlar kardeşine :)

Unknown dedi ki...

Ablalar ablalığı büyüyünce anlıyor sanırım. Biz de küçükken çok didişirdik, ama şimdi çok seviyoruz birbirimizi :)

Hande dedi ki...

Ne kadar güzel bir yazı Pınarcım, yüreğine sağlık.

Kardeş ne güzel şey. Bulut'u kardeşsiz bırakmayı hiç istemiyorum ben. Ama öyle olacak gibi görünüyor.

Peki ya sen? D'ne kardeş vermeyi düşünüyor musun?

sine'mden dedi ki...

işteyim Pınar ve gözlerim mahvoldu :) benim de canım gibi sevdiğim bir kız kardeşim var; çok zamanda kızdığım ama olmazsa olmaz dediğim. ikinizide sevdim :) mutlu yaşlar dilerim birlikte...

Unknown dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun Pınarcığım, Allah sizi hiç ayırmasın, ben de 3 yaşındaydım abla olduğumda, hatta kardeşim kız oldu diye çok üzülmüştüm, hastaneyi annemi aradığımızda "anne bana p.pili kardeş buldun mu" diye sorduğumu çok net hatırlarım:)) annem de senin gibi güzel bir kız kardeş buldum sana onunla gelicez eve demişti, çok bozulmuştum, ama var yaaaaa bi kız için şu hayattaki en güzel şey bir kızkardeşe sahip olmakmış, bunu bilir bunu söylerim ben:)))Hele bir de geçenlerde benimki benim için bloğunda birşeyler yazmış, ağlamaktan gebermiştim:) eminim kızkardeşin de çok sevinmiş ve bir o kadar da duygulanmıştır:)Öpüyorum seni:)

yıldız dedi ki...

Tüylerim diken diken okudum,süper bir foto altında süper bir yazı.
İçten gelen bir yazı olduğu için çok sahici.
Kardeşler büyüdükçe daha ayrılmaz yanımız oluyor değil mi?

Mutlu yaşlar olsun kardeşine;)

Deniz dedi ki...

Üüüüüüüüüüüüüü:((( Kardeşim de balayında zaten, uzaklarda.....



Hep birlikte olun, mutlu olun, güzel yaşlar olsun

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

yapmışsın gene yapacağınız, yazmışsın gene yazacağını! ne mutlu size - hem gülün kocaman kocaman! iyi doğmuşsunuz, iyi ki kardeş olmuşsunuz:) sevgilerimle,

alev ertürk dedi ki...

Keşke benim oğlumun da bir kardeşi olabilseydi :(( üzdün beni bu postta :(((

annesiningülü dedi ki...

mutlu yıllar güzel kardeşine canım :)

Eya dedi ki...

Aman Pinaaaar...gurbet ellerde duygulandirdin beni bak...ne güzel anlatmissin, ne mutlu size, sevgiyle kalin...

zehra

Unknown dedi ki...

Pınarrcım,iyiki doğmuş,iyiki...

İkiz bebekciğim,ne kadar hainmişim değil mi?

Yaşampınarım,öyle yazmayı beceremem ben..Ama söz konusu kardeş olunca yazdırıveriyor bana..

Lupinin güzel annesi,ya sorma ,sorma...

Işıllll,hımmm olsun kardeşin varsa ,o da güzel...)))

Handecim,ya evet..çok severim kendisini çoookkkk...

Unknown dedi ki...

Meyraaaaaa,yaaaaa inşallah..Allah bizi hiççç ayırmasnnnn...


HAndan Hanım,bende ablanızın doğumgününü kutlarım..Allah eksik etmesin onları...

elifcim,değil mi .?İyiki varlar..

Küçük mucizem,çok teşekkür ederim..

Lolipucum,canım,çok teşekkürler..Kardeş gibis yok derken,kendime kızıyorum ben...

Burcummm,canım çok teşekkürlerrrr..

Sedacım,canım sizin gibiyiz biz de işte..Kızkardeş gibisi var mı?

Bahar,o da jhayatın tuzu biberi..didişmeden olmaz di mi?

Unknown dedi ki...

HAndecim,bende de durum aynı..Çok üzülüyorum bende.Ama şartlara göre galiba tek çocuk kalacak Duru..

Sinemciğim,kızarızzzzz ama çok severiizzzzzzz..

Deryacım,sorma.Okumuşş,abla ne yaptın gözlerin ağlamaktan şişti dedi...))))

Yıldızcım,çok teşekkür ederim...

Denizcim,tam da üstüne geldi...Pek yakışmıştı kıyafetin,bayıldım rengine....

Unknown dedi ki...

Özgecim,iyiki iyiki....)))))

Alevcim ya hiç istemem üzmeyi seni..Sadece duygularımı yazdım...

Unknown dedi ki...

baharcım,çok teşekkür ederim canım...

Zehracım,canım yaaaaa,üzdüm mü seni?:(((

çakıltaş dedi ki...

bayıldım senin kardeş payına:)

Adsız dedi ki...

Pınaaaarrrr!..
"Kötüyüm ben, kötüyüüüüm, kötüyüüüm!.."
Ama çok güzel bir yazı,
kardeşin çok şanslı.
Ablası O'nun için çok güzel şeyler yazmış.
Gönlüne, eline sağlık.
Feray

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel ve içten dile getirmişsin duygularını Pınarım :) kardeşine mutlu yıllar diliyorum sevenleriyle sağlıklı huzurlu yıllar hep beraber olun sevgiler guzel hafta sonları :))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Ne güzel..en başta nazar değmesin diim, ve doğum günü kutlu olsun.:)

Unknown dedi ki...

Çakıltaşım,çok teşekkür ederim...:))))

Ferayyyyy,ne kötyümüşüm değil mi?Ama çocukluk işte hyihihhihi..:))))

Burcucum,çok teşekkür ederim..Sana da iyi haftasonları canım...

O:K:A Mavi Tutku,çok teşekkür ederiz..iyiki doğmuş gerçekten..:))))

ceydabural dedi ki...

ne yazacağımı bilemedim doğru kelimeleri bulamadım
galiba sen hepsini en güzeliyle harmanlamışsın

çok etkilendim

Unknown dedi ki...

Ceydacım,beğenmene sevindim..
Çok teşekkür ederim..:))))

Anne İş'te dedi ki...

MUTLU YILLAR KARDEŞ'E:))

PINAR BU ORTAK KADER NE OLACAK KUZUM?BENİM KARDEŞLİĞİN DE SAÇLARI DÜZ ..NASIL KISKANIRDIM ALLAH'IM...

SATIRLARIN BENİ DE ÇOCUKLUĞUMA GÖTÜRDÜ..

BİN YAŞA...

NE MUTLU SİZE

Unknown dedi ki...

Dijlem,,annemin zamanla saçları düzelmiş.Onu görünce,beni cami avlusunda buldular zannderdim..Onlar da beni sinirlendirmek için için,seni ayıcı Yusuf'tan aldık,o yüzden saçların kıvırcık derlerdi...Hiihihihih:))))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

ahhh. ahhh. ne guzel yazmısın.

Unknown dedi ki...

Zeyneppp,,:))))

Related Posts with Thumbnails