17 Oca 2011

Bu da bana kapak olsun...:)))

_MG_5457


Dün akşam...
Babamız gazete okuyor.
Ben bilgisayarda şunu okuyorum.
Televizyon açık,"Yok Böyle dans" var.
O da boya yapıyor..
Bir ara gözüm televizyona takılıyor, o an dans eden Burcu Esmersoy için,
"Bu kız da hiç güzel dans edemiyor ." diyorum.


Dönüp şöyle bir suratıma bakıyor.
"Niye öyle diyorsun anne? Görmüyor musun,nasıl çalışmış?
Öyle dans etmek kolay mı?
Sen dans edebilir misin böyle?" diyor...


Ighhhhhh..

Haklı,çok haklı...

Pınar Hanım,Pınar Hanımmmmmm..
Biraz emeğe saygı lütfen....

26 yorum:

lolipu dedi ki...

Valla tam kapak olmuş:))) Bu arada maşallah Duru'nun adı gibi duru bir güzelliği var:))

Burcu Çalışkan dedi ki...

hahahhaaa tam yerinde ve nasılda mantıklı bir cevap vermiş eee annesi sende niye öyle şeyler söylürsun :))

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

açıkça söylüyorum ben bu "çocuk" olarak tabir edilen dili boyundan uzun, saman altı su yürütme ve organize işler üezrine ihtisasını sürdüren, beklenmedik anlarda dağarcığını yine kendinden beklenmedik bir sıra ve süratte ortaya döken kitleden korkuyorum! :))) HAHAAAA!!! fena olmuş pınar fenaaaa...

Vijdan dedi ki...

Ah bu ufaklıklardan biz daha neler öğreneceğiz :))

Çok şeker annesi maşallah :)

fatoş dedi ki...

vaaay, bilge kişilik, eğiliyorum önünde tonton'un

Unknown dedi ki...

o zaman bence anne-kız bir dans okuluna yazılın ya da sen eşinle yazıl görsün bakalım annesi nasıl dans edebiliyor :)) ayrıca bu kadar ince düşünmesi de harika :) sevgiler...

ceydabural dedi ki...

durunun dediğine bişi demiyorum ama fotoğrafını çok beğendim :)

Nil dedi ki...

buyrun burdan yakın Pınar hanım. Aferin emeğe saygı gösteren dupduru güzelliğe :)

e. t. dedi ki...

hah hahaaa
tam kapak hakkaten :)

Işıl dedi ki...

CIMCIME....

annesiningülü dedi ki...

çok bilmişler :)
bizimkide aynı :)

Adsız dedi ki...

Pınar hanım, Pınar Hanımmm!..:)))
Kızınız büyüyor...
Ama ne güzel, ne iyi.
Her konuda bir fikri olan,
söyleyecek sözü olan bir insan yetişiyor, ne iyi...
Sevgilerimle,
Feray

ozlem dedi ki...

ya duru'nun fotosunu ne zaman görsem allahım ne çok annesine benziyor diyorum. çok güzel bi kız maşallah çok da güzel bi kadın olacak, kesin ;)

Yazgüneşi dedi ki...

sık sık soruyorum ben kendime
şimdi defne mi yetişkin ben mi diye...
senin durum da bu
muhtemelen geçmiş olmalı aklından
şimdi burda kim yetişkin diye....

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

güzel cevap, çocuk dememek lazım. hemen yapıstırıyorlar cevabı boyle.

Zeynep'in Evi dedi ki...

ama ben duruya değil bu sefer sana hak veriyorum pınar, hiç hoş değil onu izlemek:)

Unknown dedi ki...

Lolipucuğum,öyle oldu vallahi...Çok teşekkür ederim ayrıca..

Burcucuğum,yaaaa öyle bir yuttum ki söylediğimi .))))

Özgeciğim,bizim küçükken sesimiz çıkmazdı.....))))

Vijadancım,kesin bize çok şey öğreticekler ,o doğru...))))

Lupinin güzel annesi,ben de eğildim vallahi...:)))

Burcucum,beni dans ederken görse,yo kyok sen dans etme anne der eminim hihihi..:)))

Ceydacığım,canım ço sağol...)))

Küçük mucizem,:))) çok tatlısınız siz yaaa...))))

Unknown dedi ki...

e.t. cim sorma,ne kapak ne kapak...))))

Işılcım,cimcime mi desem bilmiş mi bilemedim...))))

Baharcım,bilmiş evet..Ama doğruyu da söyleyince tam dumur oluyorsun hihihi...))))

Feray,ya evet bak o konuda haklısın..Özgürce fikrini söyleyebiliyor..:)))

Unknown dedi ki...

Özlemcim,,,.))))))demek ki ben de çokk güzelim hihhihihihih.)))))

YAzgüneşim,ikimizde cevabı çok iyi biliyoruz....)))))

Zeynepppp,ya evet ne diyeceğimi şaşırdım...)))))

Zeynepcimmm,.))))))))))

Anne İş'te dedi ki...

AMANİN,GERÇEKTEN KAPAK OLMUŞ:)LAKİN BEN HALA SENİNLE AYNI FİKİRDEYİM

Unknown dedi ki...

Dijlem,neyseki elendi hihihih...))))

sine'mden dedi ki...

koptum Pınarcım,yerlerdeyim...alem senin faaliyet canavarı kızın :))

Unknown dedi ki...

Ya yerim ben bunu yaaaa, maşşallahhh:))) yaaa Pınarcığım, seninle aynı fikirdeyim, hoş hatun falan ama yok dans edemiyor maalesef, aman Duru duymasın:)))

Unknown dedi ki...

Sinemciğim,sorma, sorma, ağzım açık kaldı...

Deryacığım,aman aman Duru duymasın,:))))5.5 yaşındaki kız ne anlarmış di mi ? .))))

İkizBebek dedi ki...

Pınarcığım üzgünüm ama Duru çok haklı :)

Unknown dedi ki...

İkiz bebekciğim,haklı ki ne haklı....)))
Resmen yerin dibine soktu beni...

Related Posts with Thumbnails