4 Oca 2011

Biz bu yılbaşı...

_MG_5742

Her sene yaptığımız gibi, yılbaşı yemeği öncesinde Nişantaşı turumuzu yaptık..
Tonton seviyor kalabalığı,ışıltıları..

IMG_5782

Canım kızım,sen istersin de takmaz mıyız o komik gözlükleri?.....

_MG_5779

Minnoşum,gerçekten kar yağdıracaklarına inandı..Bekledi,bekledi...
Havadan inen köpüklere bir anlam veremedi...
''Hımmmm bu muymuş?" der gibi baktı, "Hadi eve gidip hediyelerimi açalım." dedi.


  
Dedemiz yine görevliydi,yılbaşı yemeğine yetişemedi..
Geldiğinde ise Duru çoktannnnn uyumuştu..
Bir öpücük kondurup hediyesini başucuna yerleştirdi..


_MG_5822

Tontonum, sabah hediyeyi görünce işte bu haldeydi...


13 yorum:

Unknown dedi ki...

Pınar canım saofranız yine konuşuyor:)) Duru da ne kadar mutlu olmuş:)))sevgiler
güzel haftalar...

Chilek dedi ki...

ee süpermiş:))

Delfina ; dedi ki...

poza bak yaa,tüm şirinliğiyle sevdiriyor kendini..

pinardc dedi ki...

Pınar'cım, gözlüklerin harikaymış :) Ne güzel bir gün geçirmişsiniz :)

Nihan dedi ki...

tatlı kuzunun mutluluğu daim olsun.

Zeynep'in Evi dedi ki...

yine harika bir masa hazırlamışsın pınar, aynı gün hem dışarı çıkıp hem b masayı hazırlamak böyle hatunların yapcabileceği bişiy..öpüyorum seni de duruyu da:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Bütün yılbaşlarınız böyle güzel, mutlu, sağlıklı olsun:)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Sofra da kuzu da pek güzel pek, sevgiler, sinem

İkizBebek dedi ki...

son fotoyu çok sevdim.mutlu seneler tekrar.

Unknown dedi ki...

Burcucuğum,evet Duru için çok güzel bir akşamdı,her istediği oyuncak hediye olarak gelmişti..Bna da istediklerim gelse ben de pek mutlu olurdum...)))


Chileğim,süpr di mi?Daha ne olsun..:)))

Delfinam,işine gelince o kadar güzel poz veriyor ki.:)Ama istmezse hayatta çekemiyordun..

Pınarcım,Avea dağıtıyordu..Tutturdu takın diye...el mahkum...

Nihancımmm kocaman bir aminn...Bu arada senin gözün nasıl oldu? Merak ettim..

Zeynepciğim,o gün erken çıktım 4.5 gibi evdeydim..Bir salata,bir fırında et bir de pilav yaptım..2 -3 tne meze satın aldım..Annemde dolma,çerkez tavuğu,kabak tatlısı yapmıştı::eee daha ne olsun,yetti,arttı bile..:)))

Unknown dedi ki...

Ayşecim,çok teşekkür ederim.Aynı dilekler bizden size..

Sinemcim,çok teşekkür ederim...

İkiz bebekcim,ben de çok sevdim bu fotoğrafı..
Öpüyorum sizi...

Nil dedi ki...

Ama çok güzel bu duru. dupduru

Unknown dedi ki...

Küçük mucizem,çok teşekkür ederim...))))

Related Posts with Thumbnails