4 Oca 2011

Üzerimde kalmasın..Bir mim,bir ödül...

_MG_3109

2 fotoğrafçı bayan var,uzun zamandan beri takip ettiğim.Bir mim ve ödül geldi onlardan...


Ödülüm  fotoğraflarına bayıldığım sevgili Hande'den gelmiş....

Handecim  beni sevimli blog ödülüyle onurlandırmışş...

Yazgüneşim de   bir mim göndermiş bana..

İşte mimim geliyor;


En sevdiğim Kelime
Bu ara tontonumun söylediği,'Anneciğim,melek anneciğim..:)))

En nefret ettiğim kelime
Sakin ol..

Ne sizi heyecanlandırır;

Hiç belli olmaz..

Heyecanını ne öldürür

Zamansız,yersiz sarf edilen cümleler...

En sevdiğiniz ses;

Evlenmeden önce,haftasonları,annemin 'Kahvaltı hazırrrrrr.' demesiydi..Şimdi nerde öyle hazırlayan :)))

Nefret ettiğiniz ses;
Tam uykuya dalmak üzereyken,buzdolabından gelen abuk subuk sesler..

Hangi mesleği yapmak istemezsiniz;
Doktor olamazdım herhalde..

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz;
Hiç bir tiyatroda görev almadım eğitim hayatım boyunca..Ama o kadar komediyen olmak istemiştim ki..
Bir de sesim güzel olsaydı,,aahhhh,ahhhhh..

Nerede yaşamak isterdiniz;
Yurtdışında yaşayamazdım herhalde...
Ama zorundasın deseler,Milano olabilirdi belki..

En önemli kusurunuz nedir;
Ani parlarım..Gereksiz çıkışlarım vardır..Sonradan çok kızarım kendime..

Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir;
Aman ne kötü huyum olacak,hiç yok hiçç..:)))

Kahramanınız kim;
Babam ve annem..

En çok kullandığın kötü kelime;

Allah kahretmesin..

Çok kızarsam,'Gerizekalı..'

Şu anki ruh haliniz;

Bugün iyi,yarın belli olmaz....

Hayat felsefenizi hangi slogan özetler;

Hakkımda hayırlısı ne ise o olsun...

Mutluluk rüyanız nedir;

Sağlıklı,torunlarımı görebileceğim bir hayat...


Sizce mutsuzluğun tanımı;

Sebebe gerek yok..Mutsuz olmak istersen,olursun...

Ölüm ile ilgili soruları cevaplamak istemedim.Yazgüneşim,umarım kusuruma bakmazsın...

Öpüyorum her ikinizi de..
Sevgilerimle..

3 yorum:

Unknown dedi ki...

sorular cevaplar mimler tesekkurler...
harika bi post olmus
TEBRİKLER... ;)

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

hele bir de normal normal konuşurken biri sakin ol derse!!!! herkesin sakinliği kendince değil mi ama:)

Unknown dedi ki...

Adaşım,Pıanr,hoşgeldin...)))ben teşekkür ederim..

Özgeciğim,ayy ben de nefret ederim..İnsanın heyecanını öldürüyor..

Related Posts with Thumbnails