26 Oca 2011

Neden olmasın?

Peanut Butter Balls


İşyerinde doğumgünümü kutladık.Bir arkadaşım,çikolata atölyesinde yaptıklarını getirmiş.Nasıl güzel.

Tam da bunun üzerine dün ,Şehir Fırsatı'nda çikolata atölyesini gördüm, hemen, kardeşim ve benim için ayarladım .2 arkadaşımın da aklını çeldim. 4 kişi gideceğiz bir ara..

Atölyeye giden arkadaşımla daldık bir sohbete..
Yapımı çok kolay,yapsak,yapsak satsak..Sonra küçük bir yer ayarlasak,orada atölyeler düzenlesek..
Sonra birbirimize baktık,,yokkk bunu yapan çokk,olmazzz.. 

Neden olmazzzz? 
Geçen gün düşündüm,o kadar uzun zamandır hayal kurmuyorum ki.. 
Neden? Hayal etmenin kime,neye zararı var ki?
Bu kadar gerçekçi olmamın ne faydası var?
İlla,ayaklarım yere mi basmalı.

Offff,bak içim sıkıldı şimdi...:))) 


   

22 yorum:

Unknown dedi ki...

Pınarım neden olmasın istedikten sonra herşey olur taaaa gönülden istemek gerekir bence olur hem de çok güzel olur yakışır bizde size geliriz atolye çalışması için :)) fotograflarını beklerim dört gözle atolyeden :)) sevgiler...

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

harika olmuş atölyeyi alman - iyi gelir, mutlu eder, hem atlöye hem de sonunda yiyeceğin çikolatacıklar!!! hayal kurmak iyidir bazen kapar gözlerimi düşler gülümserim bende! hayalime gelince manav veya sera açmak:) rengarenk - şahane!!

Nil dedi ki...

benim gibi hayalperest birinin hayallerini de yıkıyorlar. hep silkeliyorlar uyan diye. oysa kime zararımız var ki??? Bence hayaliniz imkansız değil ki. İstemek başarmanın yarısı değil midir?

svl dedi ki...

Pınarcım dogum günün kutlu olsun,yeni yaşın sana güzel yenilikler getirsin insallah.Hayalmii oda ne ki :)

Ayla dedi ki...

Hayal kurmanın ne zararı olabilir ki, benimde arkadaşımla buna yakın bir hayalimiz var. Küçük bir pastanemiz olması onun tatlılar benım börekler çörekler yapması gibi. Sonra çok meşakkatli bu iş diyerek vazgeçmiştik:)

ayci dedi ki...

bence yap gitsin.
birseyi cok düsününcede olmuyor.
yap gitsin.
ben gelirim :) cikolataları yerim...
parasını bile veririm :)

ladygreenriver dedi ki...

doğum günün kutlu olsun tatlım,nice mutlu sağlıklı senelere olsun inşallah...
sevgiler

CherrybLossomgirL dedi ki...

doğum günün kutlu olsun :):):):) çok güzel bri deneyim olur hakikaten bu atölyeler :)

ayrıca hayal kurmanın tabi ki zararı yok :) zaten günün çoğunluğunu daydream halinde geçirmiyor muyuz???

nohut oda dedi ki...

gercekten neden olmasın ..bızimde boyle hayallarımız oluyor sonra ok bız yapamayız dıyoruz yapanlar nasıl basladıkı ..aynen boyle aslında:)

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Olsun olsun inşallah olursa da böyle güzeli olsun :))

annesiningülü dedi ki...

bencede bir yerden başlanmalı Pınar, nereye kadar böyle gider :)

evlenmek gerek dedi ki...

önemli olan hayali gerçekleştirmek mi? yoksa o hayali gerçekleştirmekle kalmayıp iyi bir noktaya getirmek mi? bence bunun cevabını bulmak gerek.

buna benzer başka bir konuda aynı şeyleri düşünüyorum seninle. hayali gerçekleştirmesi çok kolay, açarsın yerini ve başlarsın. Başladığın işte başarılı olmak istiyorsan eğer, dediğin çok doğru. bunu yapan çok var. fark yaratmak lazım. farklı olursan eğer hepsinden ayrılırsın.. (bunları sana yazıyorum ama aynı zamanda kendime de söylüyorum) bol şans hepimize :)

Esin dedi ki...

BEn de çok istiyorum bir çikolata atölyesi...
Hayal kurmak gibisi var mı :) bedava mutluluk :)

Syhn dedi ki...

bu sene benim düsturum da bu dur neden olmasın ;)
yalnız sene sonunda olmadıklarını görünce depresyona girersem senide peşimden sürüklerim :D

ayy ne gzel iştah açan fotograflarla çıkacaksın karşımıza desenee :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Kim demiş ne zaman demiş bilmem ama "gerçek uçurtmaysa, hayallerin onu tutan iptir" demiş günün birinde bir ata.Sen o ipi çektikçe, o hayali göğüsledikçe öyle bir yakalarsın ki gerçeği şaşar kalırsın. Öyle şeyler oldu ki hayatımda saf-i hayalden gerçeğe dönen yazsam kitabı liste başı olur, inan çabala gerisi gelir,fikir çok güzel çok da yeni kim tutar seni hadiiiiii.sevgiler kaymaklı kadayıf anası sinem:))

Unknown dedi ki...

Burcucum,bakalımm nasıl şeyler yapacağız..^saatlik atölyeden pek bişi beklemiyorum ama maksat eğlenmek..:))))

Özgecim,bak manav açmak hiç aklıma gelmezdi,,,..Ama senden beklerim,sebze prensesi :)))

Küçük mucizem,hayal edebilsek keşke..O kadar frenliyorum ki bazen kendimi..Ya bi bıraksam,belki olacak ama,:)))

Sevalcim,çokkk teşekkür ederim canım...Yaaaa öyle deme..

Aylaaa,sen de bendensin..:((

Unknown dedi ki...

Ayccci,ya çokkk tatlısın..Ahhh yapsam,sen de ne güel fotoğraf çekersinnnn:)))))

LAdygreenriver,,çok teşekkür ederimm..:))))

Cherryblossomgirlimmm,yok yaaa ben çokk hayal kurmam..Çok kızıyorum bu halime..Baştan yollaru kapatıyorum...:))

Nohutodacım,arkadaşımın gittiği atölyedeki eğitmen adam işletme mezunuymuşş..NAsıl kolay para kazanırım diyerek çikolata işine başlamış..Herkesin başarı öykülerini dinlemekten çookk sıkıldım..Biraz da ben anlatmak istiyorum da ne yapıyorum...Hiççççç..

Deryaaaaa,ben alasını yaparım hihihhi..:))))

Unknown dedi ki...

Baharcım yaaaa,evet evet de nasıl?

Evlenmek gerek,hımmmmmm çok doğru söylüyorsun..Biraz beyin fırtınası yapmak gerek..:)))

Esin,.))))Ama o hayallere kapılıp olunca üzülmemek de lazım..Dengeyi iyi kurmak gerek...)))

Seyhancım,ay bakma..Ben şiimdi bir gaza geldim..Ama çabuk sönerim..:))))

Kaymaklı kadayıfım,Selinciğim,yaaa sana o kadar imreniyorum ki...Ne kadar güzel bir sözz,bayıldım..Off bak şimdi yine gaza geldim...

NiLaY dedi ki...

Pınarcım ben de şu an dolu dizgin hayallerinin peşinde koşan biri olarak kalbinin sesini dinle diyorum, iş sahibi olan bizler için varolan düzeni bozmak bir maceraya atılmak gibi geliyor hem de heveslendiğimiz işleri yapan bir sürü kişi varken ama ben gerçekten çok istendiğinde ve yeteri kadar çalışıldığında fark yaratılacağına ve işin tutturulacağına inanıyorum, seni de gönülden destekliyorum :))

Unknown dedi ki...

Ahhh Nilaycım,,,cesaret en önemli adım..Tabii birde ne yaapcağıan karar vermek..Bugün çikolat,yarın fotoğrafçılık dersen,benim gibi,bişi yapamazsın...))))

Burcu Çalışkan dedi ki...

:)) olsun sende gönlü zengin ve yetenkli biri olarak bir çok şey isteyebilirsin, hakkındır ama hayallarinin peşinden koşmayı bırakma "denedim olmadı" deme lüksümüz var ama "ahhh keşkeler" daha kötü.
imza hayallerinin peşinden koşan biri :))

Unknown dedi ki...

Offf şekerlerim,Burcucum ve Nihalcim,girmeyi nkanımaaaa..Durun bir ben ne yaapcağıma karar veriyim hihihih...===)))

Related Posts with Thumbnails