28 Şub 2011

Hımmmm nefiss...










Arkadaşlarla gidilen,,,
kakara kikiri geçen bir atölye..

15 yorum:

Unknown dedi ki...

sonunda mutluluk tavan yaptı öyle mi :)) harika gözüküyorlar hepsi ellerinize sağlık tarif vericek misin ? sevgiler Pınarım güzel haftalar :))

YeMeK vAkTi dedi ki...

amanınnnn..aklıma getirdim bak şimdi çikolata fabrikasona gittiğim günü ..o bendeki ne iştahtı neredeyse kafamı dayayacaktım çeşmeye:))

Mimosa Café dedi ki...

görüntüler nefis. çok eğlenceli ve lezzetli bir gün olmuş belli ki.

Delfina ; dedi ki...

üff bir de yakın çekimle ağzımıza attığın şu nefis çilekler yok mu :) siz de biz de bayram etmişiz şekerim :)

annesiningülü dedi ki...

baştan çıkarıcı :)

Adsız dedi ki...

tee ne zaman ZMSA'da bir çikolata atölyesine gitmiştim. reçetelerini hiç kaybetme emi?:) hep kullanılıyor çünkü

Unknown dedi ki...

Burcucum,mutluluk tavan ne yaptı,ne yaptı...Bu arada tarifleri yazan kağıdın fotosunu çekmeyi unutmuşum...,Bir ara yazarım artık...))))))

Aylincimmmm,bizde şelale felan açık değildi bakk....Olmadı şimdi hihihhihi:))))

Mimosa Cafe,arkadaşlarla olunca,sandviç de yapsan keyifli :))))

Delfinacım,Duru'nun dooğumgününde de yapıcam onlardan...Pek şık gözüküyor değil mi?

Bahrcımm,sormaaaaa....Yemekten yapmaya vakit olmadı pekkk...

Anne müdürüm,fazla bir reçete vermediler ama olanı da saklıycam,evetttttt

fatoş dedi ki...

yahu sen ne yaptın, öldürdün biziii

çakıltaş dedi ki...

ben o soslu çileği istiyorummmm...

bi de atölyeye gitmekkk!

Nil dedi ki...

off orda olmak için neler vermezdim :)

Chilek dedi ki...

offf Pınarım ya yapılır mı bu şimdi? gözüm döndü desem:))

Unknown dedi ki...

Lupinin güzel annesi,:))))))) yok yok öldürmem,kıyamam ben sizeeeeee..

ÇAkıltaşım,arkadaşlarınla gideceksen git...öyle çokkk bişi öğrenmiyorsun...)))

Küçük mucizem,:))))))

Chileğim,yaa ben ne arada rejim yapcam..hAbire yeme durumu var bendeeeeeeeee

İkizBebek dedi ki...

Çikolata fabrikası, zaman nasıl geçiyorsun anlamıyorsun,hep yapması hemde yemesi zevkli.

İkizBebek dedi ki...

Çikolata fabrikası, zaman nasıl geçiyorsun anlamıyorsun,hep yapması hemde yemesi zevkli.

sine'mden dedi ki...

Pınarımmm,anladığım kadarıyla vakti geçirmeden gitmeliyim,hepsinden de yemeliyim :)))

Related Posts with Thumbnails