26 Ara 2009

Gözümü senden alamıyorum...

Photobucket




Neden seviyorum ben bu şarkıyı?

8 yorum:

meltem dedi ki...

meltem :))))

meltem dedi ki...

yaaa canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim ama sanırım isimde bi karışıklık oldu :)))

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Sorun değil Meltemciğim..

ceydabural dedi ki...

tatlım macro çekim çok başarılı olmuş canlı tonlaması ile

şarkı çok hoş iyi geldi :)

hayatimdakidler dedi ki...

Ben de bayılıyorum bu şarkıya..Fotoğrafı beğenmene sevindim,senin beğenmen benim için önemli :))))

meltem dedi ki...

ya canım yanlış anladın:))) bana bıraktığın yoruma çok teşekkür ederim ama yayınlamadım yorumu zeynepciğim yazmışsın bana olduğundan emin olamadım hani bilgin olsun diye haber verrim dedim
ayrıca son koyduğun fotoğraflara bayıldımm bayıldımmmmmm

Unknown dedi ki...

Ayy Meltemciğim,çok özür dilerim,sayfana girince yorumumu göremeyince bir terslik olduğnu anladım ama..
ayy bir de sana sorun değil demişim hahahahaha :))

Related Posts with Thumbnails