7 Ara 2009

Fotoğraf Çeken Arkadaşlarıma...

Geçen gün fotoğraf çeken bir arkadaşım bana bu fıkrayı gönderdi.

Yemek sırasında çektiği birkaç fotoğrafı ertesi gün jest olsun diye evin hanımına hediye olarak getirmiş fotoğrafçı.. "Çok güzel fotoğraflar bunlar.." demiş evin hanımı, "Kameranız çok iyi olmalı.. Teşekkür ederim.." Fotoğrafçı, "Rica ederim.." diye yanıtlamış, "Dün geceki yemekleriniz harikaydı.. Sizin de tencereleriniz harika olmalı!.."

Ben de bu soruyu çok sordum.

'Hangi lensi kullanıyorsun? Fotoğraflar çok güzel' diye..

Çok ayıp etmişim şimdi fark ettim..

Bu hatayı daha yakın bir zaman da yaptım. Sevgili Zeynep, hemen cevap yazmıştı,sorduğum lens ile ilgili sorulara..

Çok güzel fotoğraf çekiyor bence ve imrendim itiraf ediyorum.... Flickr da onun ile ilgili yorumları da okudum, çok başarılı..Siz de bloguna bakmak isterseniz buraya bir tık..

Bu fotoğraf işi hiç kolay birşey değil.. En güzel makina elinde olsun,kadrajını düzgün ayarlayamazsan,doğru ışığı,enstantaneyi,diyaframı bilemezsen çektiğin fotoğraf güzel olmuyor şekerim...

Bu konuda çooooooook çalışmam gerek çokkkkkkkkk...

Olacak ama olacak biraz sabır...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

:)) bana da birkac kisi blogda hangi makineyi, hangi objektifi kullandigimi sormustu, ama hic böyle düsünmemistim, sonucta hepsi fotografla ilgilenen insanlardi, bazen ben de merak ediyorum begendigim bir fotografcinin ne kullandigini... bu yemek yapmaktan zevk alan insanlarin, birbirine yemek tarifi vermesi gibi birsey :)
oyüzden okadar üzülme, kabalik etmemissin bence :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

bende hep sormak istiyorum ama çekiniyorum açıkçası..zeyneb'in sayfasına baktım..hemde benim blogum zeynebinyeri onunkisi zeynepinyeri..hiç haberdar değildim..harika resimler çekmiş harika..makinem alındığı günden beri duruyor dolabında nasıl çekeceğim hakkında yeterli bilgim de yok..ama güzel resimlere imreniyorum ne olacak böyle:(

meltem dedi ki...

ben bayılıyorum zeynebin fotolarına ve iyi bi takipçisiyim
sizinde tencereleriniz iyi olmalı!!!!!
koptum bu cümleye en güzel cevap olmuş:)

Unknown dedi ki...

Rahsan,ayıp etmemişim değil mi?Bu arada sen hangi lensi kullanıyorsun? :))))))

Zeynep,bence sen bir fotoğraf kursuna git,kendi başına öğrenmek çok zor,en azından temelini alırsın...Bu arada bloglarınızın ismini hiç fark etmemiştim...

Meltem,güzel cevap değil mi? Zeynep,çok başarılı bence de...

Sevgiler

ceydabural dedi ki...

zeynepin yeri uzun zamandır hayranlıkla takip ediyorum harika kareleri var....

Related Posts with Thumbnails