6 Kas 2009

Yok Yok Yağmurlu hava bana yaramıyor...

Şimdi,geçen Cumartesi hava yağmurluydu ya.Ben de bir hata yapıp tontonla evde oturayım dedim.

Boş durur mu,Faaliyet yapalım' dedi. 'Peki' dedim.



Oturduk kitaplarının başına,renkler,şekiller çalışıldı,boyandı.


Yetmedi..

 
Köpük diye bir faaliyet kitabı aldırmıştı,oradaki tüm börtü böcek,taşıt varsa yaptı.


Yetmedi,

Evcilik oynayalım dedi,kutularda ne varsa yaydı halının üstüne,oynadık bir süre.
Akşam oldu en sonunda derken, tam yatmadan evvel 'Zürafa Zozik oynayalım mı?' dedi, ben de film koptu. Ondan sonrasını hatırlamıyorummm..:))))))
Pişmanım Hakim Bey..(tövbe tövbe)

2 yorum:

ceydabural dedi ki...

oo... oyun almış başını gitmiş aranız da :) bu arda oyunlaklarını çok beğendim ocak gördüm yanılmıyorsam,bir de pembe tencere:)

Unknown dedi ki...

Sorma herşey var bizde..Kendisi nerde tava,tencere topluyor.Çeyiz düzüyor da...

Related Posts with Thumbnails