25 Kas 2009

Katmer..

Photobucket


Bayılıyorum halaya. Hele bir güzel katmer yapıyor ki...

Haftasonu 1 tane yedim,itiraf ediyorum.

Ama sırf yiyebilmek için sabah kahvaltısında ekmek yemedim.

Hani kolay olsa yapacağım da, çok zahmetli ya...

Sordum halaya nasıl yapılır diye,anlattı da hepsi göz kararı. Hayatta da tarifsiz birşey yapamam.

Ama ne yaptım,sizin için oturdum araştırdım, ve sevgili Mutfak Bocugu'nde pek açıklayıcı bir tarif buldum.

Denerseniz haberim olsun, 5 dakikada yanınızdayım..

Neyse,

Bu bayram İstanbul'dayız efendim.

Sevdiklerimizle olacağız.

Hepinize katmer tadında, güzel bir bayram diliyoruz..

Tüm sevgimizle..


9 yorum:

ceydabural dedi ki...

ooo.. şahane :) sana de şeker gibi bir bayram geçirmeni dilerim :)

Unknown dedi ki...

İyi bayramlar,Ceyda..

Unknown dedi ki...

Sen de şeker gibi bir bayram geçir.. Bo l bol gez,fot oçek tamam mı?

Canan dedi ki...

Ellerine sağlık canımcım. Katmerlerin pek lezzetli görünüyor. Bizde ailecek ayıla bayıla yeriz:) Özellikle de ben:)

Öptüm güzelim,
Canan

Unknown dedi ki...

Canancığım,iyi bayramlar.. Ee,katmer yaptığında haberim olsun, heme yemeğe gelirim vall. Şöyle yayında da güzel bir çay..Offfff canım istedi valla..

Sevgiler
Pınar

Unknown dedi ki...

Ama bu arada,Canan valla pek hamaratsın ve çok güzel fotoğraflamışsın. En güzel senin tarifin gerçekten,tam benim anlıyacağım gibi anlatmışsın..
Ellerine sağlık tekrar..
Sevgiler

Syhn dedi ki...

teşekkürler ve ii bayramlar.. şu katmeri de merak ettim soğrusu ;)

Burcu Çalışkan dedi ki...

Eeee afiyet olsun bir de keyifli bir bayram olsun :))

Unknown dedi ki...

Syhn, iyi bayramlar.. Bir yesen bayılacaksın.. Esasında pişi gibi birşey,hamur yani.Ama sıcacıkken üzerine reçel,peynir pek bir güzel oluyor..
Burcu,sana da iyi bayramlar...

Related Posts with Thumbnails