6 Eyl 2010

Nabza göre şerbet..


'Şimdi sen Duru'nun yerinde olsan,
annen hep böyle eğitim setleri alsa sıkılmaz mısın?
Birazcık daha oyuncak alsana.'
diye kendince akıl verdi bir arkadaşım.


Ona göre belki haklı.
Ama durum benim için çok farklı.


Benim çocuğum bir faaliyet delisi,az buçuk  fark etmişsinizdir.
Onu, tek başınayken, bir gün elinde  Barbie ile oynadığını görmedim mesela.
Ya da aldığım,çeşit çeşit çay tabaklarıyla.
Arada misafir geldiğinde,bir heves çıkartıyor.Ama onlar gittikten sonra aynen dolabına dönüyor oyuncakları.


Mesela,bazı çocuklar kitap delisi olur ya.Saatlerce annelerinin kitap okumasını ister.
Duru çok sevmiyor mesela.Ben de çabuk sıkılacağını bilerek,kısa hikayaler okuyorum ona.
Sırf onu bunlatmamak adına.



O resmi nasıl boyamış,nasıl dans etmiş,nasıl şarkı söylemiş.
Çok da umrum değil aslında.
Sadece mutlu,huzurlu,özgüvenli olsun,
bir de sağlığı yerinde olsun.
Başka birşey istemiyorum. 

Bu arada,arkadaşıma takıldım,size iyi haftalar dilemeyi unuttum .



Not:Yukarıdaki fotolar ne diyeceksiniz.
Kısaca;
Tuvalet kağıdını,minnoşunuza parça parça ettriyorsunuz.
İçine biraz beyaz tutkal,birazcık su ekliyorsunuz.
Sonra istediği şeklin üzerine beraber yapıştırıveriyorsunuz..
1 gün bekliyor,kuruyor.
Sonra bir güzel boyatıyorsunuz.
Çocuğunuzun hoşuna gittiyse,süper.
Daha ne istiyorsunuz.



11 yorum:

Işıl dedi ki...

nisa da herseyden sıkılıyır cabuk,okul başlayacak ne yapcaz bılmem

nohut oda dedi ki...

harıka olmus..
bende oyuncak alamayanlardanım..
alırsam da lle egıtıcı olacak..ıstemıyorum barbıe ıle wınx le tanısmasını..zaten benım kızımda da yok oyle cıtkırıldılık:))

duru gıbı resım yapsın,farkları bulsun,kıtap okunsun ama...

NiLaY dedi ki...

ben seviyorum sizin bu anne-kız aktivite böcüklüğünüzü :) dediğin gibi hangi çocuk ne yapmaktan mutlu oluyorsa onu vermek gerekir sıkmadan, bunaltmadan..

ceydabural dedi ki...

sizdn güzel bir faaliyet öğrenmiş oldum :) güzel bir hafta olsun

çakıltaş dedi ki...

her çocuk farklıysa her çocuğun ihtiyacı da farklı. bu oyuncak da olabilir aktivite de:)

sanırım herkes çok takılıyor sanki bir tane doğru varmış gibi!

dediğin gibi o nasıl mutluysa o...

Unknown dedi ki...

-Işılım evet.Bayram ertesi başlıyor..Belki biraz rahatlarım ..

-Nohut Odacım,ilgisi hangisineyse tabi.Duru arkadaşlarında görüyor,dedelerine aldırıyor barbieleri.Ama oynuyr mu,hiçç.keşke bu huyu devam etse,kesse,biçse,boyasa..

-Nilaycığım aynen dedğin gibi.Sıkmadan,öğretmen edası ile değil de,beraber ortak birşey yapıyor gibi hareket etmek lazım galiba..

-Ceydacığım,canımsın..Senin minnoş olsun,bana bırakırsın,ben neler oynarım onunla.. :)))

-ÇAkıltaşım,aynen dedğin gibi.Neden zevk aldığını keşfetmek önemli..

Zeynep'in Evi dedi ki...

iyi olsun mutlu huzurlu olsun anne babasının yanında, hep ama hep sağlıklı olsun..

svl dedi ki...

Pınar daha neler görücez durudan :) çok şeker olmuş kimin aklına gelirki yahuu :D öperim

Unknown dedi ki...

Zeynebim,aynen sağlıklı olsun başka bişi istemiyorum..

Sevalim,sorma.Şu aldığımzı kitaptan neler göreceğiz bakalım.>Her sayfada aaa bunu mu yapmışlar oluyorum?

Peritozu dedi ki...

Ne guzel seyler yapiyorsunuz,okuyunca insanin benimde cocugum olsun bende onunla boyle oyunlar oynayayim diyorum.Sonra cocugun sadece oyun oynamaktan ibaret olmadigi aklima gelince bu plani bir 3-5 sene ertelemeye karar veriyorum..

Mutlulukla gecen, seker tadinda bayramlar :)

Unknown dedi ki...

Peri tozu fotoğraf,iyi bayramlar diliyorum ben de sana.
Ben Duru'ya hamile olduğumu öğrenene kadar hiç hazır değildim biliyor musun?
Herşeyin zamanı var.
Olduğunda,eminim neler neler yaparsın minnoşunla..:))

Related Posts with Thumbnails