18 Oca 2010

Bu Haftasonu..

Sık sık toplanıyoruz biz. Ailenin hatunları, satıyoruz eşleri.Yapıyoruz yemekleri.İçiyoruz,yiyoruz bol bol sohbet ediyoruz.Ama genelde evde oluyoruz.

Bu sefer farklı birşeyler yapalım dedik.
Bir organizasyon düzenledik..


Yer:Beyoğlu
Mekan:The House Cafe,İstiklal,Mısır Apt.

Photobucket

Aktivite: Et Pişirme Teknikleri Atölyesi..

Evet,The House Cafe'nin et pişirme teknikleri atölyesini ayarladım. Atölye kısmı,mekanın sonunda,özel bir bölüm.Sadece size özel olan bir alan.Koca bir mutfak,büyük 2 masa var.Atölye derslerinde bir sürü alternatif var,biz özellikle değişik birşey olsun istedik ve eti seçtik.

The House Cafe'nin yemek direktörü,Coşkun Uysal anlattı dersi.Biz pek bir keyif aldık.O kadar ilgili bir şef ki,ne sorsak cevapladı.Bir sürü bilmediğimiz konu hakkında bilgi verdi.Et,tavuk nasıl marine edilir,nasıl saklanır, nasıl pişirilir gibi bir sürü şey anlattı.Sorduk,cevapladı,sorduk cevapladı.O kadar zevkliydi ki,ders bitmesin istedik.

Photobucket

Etlerin hazırlık aşaması ve pişirme işini biz yapmadık. Biz güzelce yedik..

Photobucket

Mekandan gözümüze takılanlar,

Photobucket

Photobucket

Bu da biz.... Pek keyifliyiz....

Photobucket

Bu arada,fotoğraf makinalı bayan,The House Cafe'nin organizasyonları ile ilgilenen Selen Hanım.Çok tatlı,ilgili bir bayandı.. Burdan çok teşekkürler...


Aaa çok anlattın,,ben de bir bakıyım,şu atölyede ne var derseniz,buraya bir tık

Coşkun Uysal kim derseniz,tık tık..

Bizden bu kadar.

İyi haftalar..

15 yorum:

meltem dedi ki...

çok güzel ve keyifli bi fikre benziyor, kimin aklına geldiyse tebrikler ben çok sevdim :)
eeee??
yediğin içtiğin senin olsun öğrendiklerini anlat:)))

İkizBebek dedi ki...

çok keyifli zamanlar,resimlerde şahane.

HaNdE... dedi ki...

ay ne kadar da şahane bir fikir!!! bayıldım! :)

Unknown dedi ki...

Meltemciğim,fikir benden çıktı. Meslek sırrı veremem :)))) TAvus göğüsün marinesinde yumurta sarısı ve nişastabir de bir sürü bişi,etinkinde de süt ,ayçiçek yağı ve bir sürü ot..

İkiz Bebek,gerçekten zevkliydi. Keyif aldım valla..

HAnde,pek güzel bir ortam, 14 kişiye kadar eğitim veriliyormuş.Bekarlığa veda yapılmış mesela orda,cupcake yapmış hatunlar..Birisi de doğumgünü düzenlemiş,pastasını orada yapmışlar..

berfin dedi ki...

gerçekten çok farklı bir organizasyon..mis gibi kokular arasında çok zevkli olmalı:))

Unknown dedi ki...

Berfin hoşgeldin... Çok,çok zevkliydi gerçekten.. Sevdiklerinle olunca zaten heryer güzel..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Bayıldım fotoğraflara. Bizim de birkaç arkadaş ne zamandır aklımızda House Cafe'nin yemek derslerinden birine katılmak. Bir an önce gerçekleştirsek iyi olacak, çok keyifli gözüküyor:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

demiştim ben kesin keyifli bir şeyler yapılacak diye :)) ne güzel bir fikir not aldım bende ajandama. bu arada fotogralarda çok güzel arkadaşım eline sağlık

Unknown dedi ki...

Ayşeciğim,gerçekten güzel bir yer..Sadece sana ait. Kendi mutfağında gibi,ben çok beğendim..

Burcucuğum,pek keyif aldık biz.. Kesinlikle güzel bir aktivite.. Fotoğraflar içinde çok teşekkür

ceydabural dedi ki...

pınarcım, süper bir gün olduğu fotoğraflardan o kadar belli ki
çekimler çok ama çok güzel olmuş

Unknown dedi ki...

Ceydacığım,,çok teşekkür ederim hayatım...

duygu dedi ki...

aa ne şahane bir fikir bu böyle..
fotoğraflar çok sıcak...
hemen not edile !

Unknown dedi ki...

Duygucuğum,bir başka sefere,belki hep beraber olur.. Düşünsene:))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

çok süper ben de şubatta fakir ankaramın tek yemek okuluna gideceğim kociş çocuk bakmaktan yan çizmez ise; www.ankarayemekatolyesi.com

yapıp yemek çok keyifli olsa gerek..

Unknown dedi ki...

Selinciğim,et olduğu için biz yapmadık.Ama pizza,kek gibi aktivitelerde yapıyormuşsun..
Bir değişiklik oluyor..Ben senin Ankarada olduğunu bilmiyordum.Pek sevmem esasında Ankarayı,liseyi orada bitirmiştim,ama şimdi sen orada olunca, severim belki :)

Related Posts with Thumbnails