14 Eki 2009

Bale mi??????

Bizim tonton,2 haftadır baleye gidiyor. Şart ya.Annesi de çok baleye gitti ya. Yok efendim,bu kesinlikle benim egomun tatmini. Şöyle ki, bizim ailede kız evlat çok.Kuzenler 2,biz 2 kız kardeşiz. Birimizde mi baleye gitmez,şöyle tütülü fotoğraf çektirmez be kardeşim. İçimde ukte kaldı desem külliyen yalan ama neden olmasın ,bizim aileden bir balerin çıksa fena olmaz mı dedim ve bizim canavarı baleye yazdırdım..

Neyse, tontona gitmek ister misin diye sordum,kesinlikle zorlamadım ,o da tamam dedi. Ta ki ilk ders sonuna kadar. 2. derste,yok anne gitmiyim demeler,hasta olmak ne güzel anne demeler. Ama gidiyor gitmesine de ,hatta derste çok eğleniyor ama,gidene kadar canımızı çıkartıyor.Anlıyacağınız bu bale galiba bize göre değil.

Benim spor hocası ,kendisi tontonu da tanır,'Sen baleyi felan bırak da, bu kızı aikidoya yazdır.'dedi. Bu arada bizimkinin arkadaşının annesi de ,anneme;'Bu kızı baleye yazdırdığınız iyi oldu,biraz kırılır. Erkek fatma gibi. Bizim ki onun kadar koşamaz,sizinki maşallah pek hareketli' demiş. (İyi mi demiş kötü mü anlamadım ya)

Neyse,anlayacağınız,bizim bale sevdamız çok uzun sürmeyecek gibi.Ama bu kızın da enerjini boşaltacağı bir aktivasyon lazım. Bir de yüzmeyi deneyelim bakalım.,Bir o eksik o da Kasım'da başlıyormuş. Sonra mı, düşünmek istemiyorum,kontenjanlarımız bir süreliğine dolmuştur.Duyurulur..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails