18 Eyl 2009

Bu hafta..



  • Fotoğraf kursu tam gaz devam ediyor.Bir de fotoğraf makinam gelse,kazasız belasız,başlayacağım çekmeye. Hadi hayırlısı bakalım. 2haftalık karar verme süresinin sonunda Canon EOS 500D almaya karar verdim. Nikon D90 mı Canon mu diye çok düşündüm, ama hafifliği,elime oturuşu açısından Canon bana daha uygun geldi. Üzerindeki lensi bir süre sonra değiştirip daha iyi bir lens alacağım. Bir an evvel fotoğraf çekmek istiyorum.Sizde benim gibi makina almak isterseniz, bu siteler çok yardımcı oluyor. Tık, Tık
  • 2 kg. daha vermişim. Toplam 1 ayda 5 kg oldu. Süppperrrrr...
  • Tonton'a indirimden çok güzel elbiseler aldık.Birini bayramda giyecek. Astoria Goose Mağazası'na yolunuz düşerse bir uğrayın. 4 yaş üstü kız çocukları için muhteşem kıyafetlar var. Para verip diktirmeye kalksanız,mümkün değil bu fiyata alamazsınız. Tabiki indirimde. %50 indirim yapıyorlar,daha aşağısı zaten olmuyor. Çok şık,çok kaliteli..Biz annemle oraya girdik mi kendimizi kaybediyoruz. Bakmak isterseniz buraya bir tık.
  • Yine indirimden, Nine West'ten kendime şu ara giyeceğim kahve ve siyah babet aldım. Yeni sezon fiyatlarını görünce ne mantıklı alışveriş olduğunu anlıyor insan.
  • Step hocası, sonunda tatilden dönüyormuş.Gelecek hafta spora tam gaz başlıyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails