15 Tem 2009

Kendim için ne yapıyorum???


Hep birşeyler yapmak hevesindeyim. Bir ara yemek bloğu açmak istiyordum. Ama hiç de kolay iş olmadığını anladım,biraz geç olsada..Sanki süper yemek yaparmışım gibi neyime halbuki.. Evdeki yemek kitaplarını biri görse, beni gurme felan zanneder. Küçük küçük kağıtlara alırım tarifleri,birikir birikir kaybolur çantalarımın içinde.. Yaptım mı güzel yaparım esasında,ama zorlamaya gelemem. Hergün yemek yapma zaten bana ters. E,malum kilo problemi olan biri olduğum için, korkuyorum yaptıklarımı yerim diye.
Tonton doğduktan 1 sene sonra hamilelik sebebi ile bıraktığım spora geri döndüm, haftada 2 spora gidiyorum. Ama yetmiyor,kendim için birşeyler yapmak istiyorum. Güzel fotoğraf çekmek istiyorum,istiyorum da ne yapıyorum.
Bir site var zevkle takip ettiğim,bayılıyorum fotoğraflarına.
"Defneyle Yaşamak"
O kadar güzel resimler çekiyor ki,heveslendim aradım bir arkadaşımı. Ondan kurs tavsiyesi istedim. Eylül' de kendim için birşey yapıp,temel fotoğraf kursuna gideceğim..Bu sefer YAPACAĞIMMMMMMM..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails